The internet is calling

Online voice to voice met uw klanten

Wanneer uw klanten contact met u willen, kiezen zij daarvoor het liefst hun eigen tijd en kanaal. Fijn om direct telefonisch contact te kunnen hebben, maar soms ook erg handig even een vraag of klacht te melden via twitter, facebook of mail.

En u? Vliegt u dan heen en weer tussen al die media? Of heeft u daar medewerkers voor? Of komt u er domweg niet aan toe? Dat is jammer, want uw voice moet natuurlijk overal hetzelfde klinken. En een voor- en nadeel van het net is dat in veel gevallen anderen meelezen. Een prachtkans, maar ook een serieuze bedreiging voor uw imago. Laten we vooral kijken naar de kansen:

  •  Door de zogeheten multichannel-aanpak verrast u uw klanten met maximale service: u bent immers voice to voice op de plek die zij kiezen!
  • Wanneer u ook via social media werkelijk in gesprek gaat en zichtbaar klanten helpt, zullen zij ook meer waarde toekennen aan uw boodschappen en kunt u het kanaal effectief in uw commercie gebruiken.
  • Misschien wel het meest belangrijk: u geeft werkelijk inhoud aan “de klant centraal” stellen!

In praktijk komt het er vaak niet van. Omdat wij dat ook als klant vaak merken, hebben wij KlantenserviceTotaal ontwikkeld. Zodat u nog hoger kunt scoren bij uw klanten.

Met onze allround multichannel klantenservice kunt u uw bereikbaarheid enorm uitbreiden zonder dat de kosten de pan uit rijzen: alle kanalen worden beheerd, totaal of aanvullend op uw eigen inzet.
Op een rijtje:

  • Telefoon, mail, twitter, facebook, website en andere platforms
  • We reageren en lossen vragen op conform uw wensen
  • Tot 24/7, 365 dagen per jaar
  • Vanaf € 50,- per dag

Nieuwsgierig? Bel 088-844 0844 of vul het contactformulier in.

KlantenserviceTotaal, omdat we zelf ook klant zijn

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *