Afspraken bureau nodig voor uw leads?

Een lijst met adressen bellen, dat is niet zo’n kunst. De juiste doelgroep, de correcte contactpersonen en dan een pakkende boodschap en een persoonlijke aanpak; dat is de start van een mogelijke klantrelatie. Afspraken maken kunnen wij doen om de volgende redenen:

  • onder de aandacht brengen van een nieuw product of dienst;
  • nieuwe klanten werven;
  • terugwinnen van oude klanten;
  • aanboren van nieuwe doelgroepen;

Wij hebben vakkennis, inzicht, salesprofessionals en een enthousiast en betrokken team. En niet te vergeten: altijd de focus op langdurige klantrelaties.

Voordelen van afspraken maken door Voice to Voice

  • U concentreert zich op uw kernactiviteiten, wij zorgen voor een gevulde agenda
    Acquisitie is zeer tijdrovend. Eindbeslissers zijn vaak moeilijk bereikbaar. Dit vergt een gedegen planning. Laat ons die afspraken maken. Door uitbesteding van de telefonische acquisitie heeft u meer tijd voor uw kernactiviteiten.
  • Direct contact met potentiële klanten
    Met het nabellen van uw mailing neemt de respons enorm toe, mits dit op de juiste manier gebeurt. Wij weten hoe een goed gesprek te voeren.
  • Sneller inzicht in mogelijkheden
    Wij voeren echte gesprekken en draaien geen verhaaltje af. Wij vragen goed door naar de ambities van onze gesprekspartners. Zo zit u met de juiste informatie en bij de juiste persoon aan tafel.

Werkwijze Voice to Voice

Wij verdiepen ons allereerst in uw organisatie en uw product of dienst om het belproject goed neer te zetten. Daarbij komen onder andere onderstaande punten naar voren.

  • De doelstelling, wat wilt u bereiken?
  • Hoe goed is uw product/dienst?
  • Welke informatie wilt u naar boven krijgen?
  • Wat is uw doelgroep? (branche, regio)
  • Wat zijn de randvoorwaarden? (tijd, budget, database)
  • Rapportage en afronden project

Relatiebeheer

Naast het maken van afspraken kunt u ons ook inschakelen voor het beheren, continueren en optimaliseren van uw relaties, dit kan zowel als een losstaande actie of als vast onderdeel in uw salesorganisatie. U schakelt ons dan in om gedurende een langere periode een aantal dagdelen per week te laten bellen om afspraken voor uw buitendienstmedewerkers te maken, als vast onderdeel in uw salesorganisatie.

Voor meer informatie over relatiebeheer of over het maken van afspraken vult u het contactformulier in. Ook kunt u contact opnemen met: 088 844 0844.

Meer Voice to Voice oplossingen?

TelefoonserviceNabellen mailing/uitnodigingMystery calling

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *