B2C klantcontact

Op zoek naar een betrouwbare partner in de uitvoering van uw B2C klantcontact? Voice to Voice is een professioneel bureau dat u helpt met uw capaciteitsvraagstukken. Het bieden van goede en snelle service via het juiste kanaal is essentieel voor uw organisatie. Met de B2C diensten van Voice to Voice staat uw klant altijd centraal.

Focus op uw wensen.

 

 

B2C

Het benaderen van potentiële klanten
Het beantwoorden van telefoontjes
Het afhandelen van telefoontjes

Wij houden rekening met routeplanning

Telemarketing is één van onze oplossingen om te komen tot een mogelijke, of het verbeteren van een, klantrelatie. U kunt hierbij denken aan:
•    Afsprakenplanning
•    Introduceren van een nieuw product of dienst
•    Klantbestand opschonen
•    Nabellen mailingen of uitnodigingen
•    Telefonisch onderzoek (klanttevredenheidsonderzoek /marktonderzoek)
•    Bellen van verloren/slapende klanten

 

op maat.

Service

 

Met backoffice ondersteuning kunt u denken aan:

o Telefoonservice
•    Doorschakelen van telefoon voor verbeteren bereikbaarheid
o Secretariaat Service
•    Verwerken van bestellingen en vragen per mail
•    klachtafhandeling
•    Maken van afspraken voor buitendienst medewerkers
•    Agenda beheer – alleen mogelijk i.c.m. telefoonservice
•    Afspraken inplannen met klanten. Evt. rekening houdend met routeplanning.
•    Aannemen van bestellingen – alleen mogelijk i.c.m. telefoonservice
o Social media ondersteuning
•    Opzetten en/of bijhouden van social media
•    Optimaliseren van de website

Voordelen Voice to Voice Backoffice ondersteuning

•    Inzetbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30
•    Flexibel
•    Vriendelijke, deskundige en ervaren medewerkers
•    Uitsluitend vaste, gemotiveerde en nauwkeurige medewerkers, geen studenten
•    Afhankelijk van uw wensen spreken onze medewerkers Nederlands (ABN), Duits, Engels of eventueel Fries
•    Betrouwbaar
•    Kostenbesparend
•    Op maat gesneden
•    Als u op locatie moet zijn kunnen we afspraken inplanen op basis van meest geschikte route

Telefoon aannemen gaat er geen contact verloren en bent u verzekerd van klanttevredenheid en loyaliteit

  • U ontvangt van elk gesprek direct per mail een verslag
  • U weet: wie er gebeld heeft, waarvoor er gebeld is en wanneer u het beste kunt terugbellen
  • Wij maken een Telefoonservice pakket op maat, zodat wij eventueel ook: – Orders noteren – Afspraken inplannen – Informatie verstrekken

Complete afhandeling

Met de backoffice ondersteuning bieden wij opvolging aan de vraagstelling. Wij nemen niet alleen telefoontjes aan, maar plannen direct afspraken in, versturen brochures en handelen telefoontjes af zonder dat er een terugbelactie ingepland hoeft te worden.

 

B2C klantcontact oplossingen:????

klantbestand opschonen- afspraken maken

 

 

 

 

 

 

Wij bieden u op maat gesneden service. Met ons software systeem kunnen wij heel gemakkelijk uw (doorgeschakelde) telefoon opnemen, uw agenda beheren en allerlei secretariële werkzaamheden voor u verrichten. Ideaal in tijden van drukte of onderbezetting van personeel.

Voordelen van onze backoffice service:

  • U heeft geen omkijken meer naar administratie die blijft liggen
  • Inzetbaar op werkdagen van 08.30 tot 20.00 uur
  • Uw klanten zijn in goede handen bij onze professionele en ervaren telefonistes
  • Uitsluitend vaste, gemotiveerde en nauwkeurige medewerkers, geen studenten
  • Flexibel inzetbaar dus kosten besparend, immers u zet ons in wanneer er werk is

Een goede bereikbaarheid zorgt ervoor dat uw klanten niet meer bij u weg gaan.

Wij zijn: professioneel, betrouwbaar en kostenbesparend.  

Meer informatie? Neem contact met ons op.