Backoffice ondersteuning

“Uw extra paar handen”

Om uw bedrijfsvoering flexibel te houden of te maken kunt u onze Backoffice ondersteuning inschakelen. Hierbij kunt u denken aan opvangen bij drukte of juist bij een tekort aan personeel of kennis. U kunt ons zowel tijdelijk als structureel inzetten, zodat u zich volledig kunt richten op uw kerntaken én u heeft niet het risico van vast personeel.

Met Backoffice ondersteuning kunt u denken aan

Voordelen Voice to Voice Backoffice ondersteuning

  • Inzetbaar op werkdagen van 08.30 tot 20.00
  • Flexibel
  • Vriendelijke, deskundige en ervaren medewerkers
  • Uitsluitend vaste, gemotiveerde en nauwkeurige medewerkers, geen studenten
  • Afhankelijk van uw wensen spreken onze medewerkers Nederlands (ABN), Duits, Engels of eventueel Fries
  • Betrouwbaar
  • Kostenbesparend
  • Op maat gesneden

Werkwijze Voice to Voice Backoffice ondersteuning

Op basis van het intakegesprek, waarin u aangeeft waar de behoeftes en eventuele problemen liggen, gaan wij bekijken hoe wij dit voor u kunnen invullen. Daarna maken wij een offerte waarin het uurtarief, het geschatte aantal benodigde uren en een omschrijving van de werkzaamheden wordt opgenomen.

Na wederzijdse goedkeuring volgt er een korte inwerkperiode waarna wij zelfstandig de werkzaamheden gaan uitvoeren. Regelmatig is er overleg met u als opdrachtgever.

Interesse?

Voor meer informatie over de Backoffice ondersteuning of een offerte op maat, neemt u contact op met 088 844 0844.

Meer Voice to Voice oplossingen?

In-house telemarketing – Afsprakenplanning – Mystery calling