Rode loper voor uw klanten

Wij rollen de rode loper uit voor onze chat service. Wij luisteren naar uw klanten op het moment dat u zelf niet aanwezig bent en leveren een klantenservice waarmee u uw succes verhoogt. Klantervaring is goud waard!

Daarom willen wij u graag introduceren aan de nieuwste mogelijkheid om goed bereikbaar te zijn. Voice to Voice biedt nu ook klantenservice via de chat, gewoon op uw website, met de vertrouwde klantenservice die u gewend bent.

Waarom ook via de chat

Klanten willen snel en gemakkelijk zelf kiezen welk kanaal ze gebruiken om contact op te nemen met uw bedrijf. Daarom biedt Voice to Voice naast telefonische en e-mail klantenservice nu ook de mogelijkheid om uw klantenservice aan te vullen met een chat functie. Geef uw klanten altijd direct een professioneel antwoord op alle kanalen!

chat

Hoe werkt het?

Wij hebben natuurlijk de chatfunctie al goed getest, op onze website kunt u deze dan ook al zien.

Uw klanten chatten rechtstreeks met 1 van onze receptionistes, hierop krijgt u een overzicht van het gesprek zoals u gewend bent.

  • Klanten kunnen buiten kantooruren een bericht achterlaten
  • De chat werkt zowel op de laptop als op tablets en mobiele telefoons
  • De kleur, berichten en opmaak kunnen geheel aangepast worden aan uw huisstijl
  • Uw webdesigner kan met een stukje tekst de chatfunctie op de website plaatsen

U kunt ook uw telefoonservice aanvullen met een chatservice op uw website voor maar €9,- per maand!

Uw telefoonservice aanvullen met de chatservice?

Via de chat, e-mail of telefonisch bereikbaar op 088 – 8440844

bel met vtv       offerte mail