Klantenservice uitbesteden via Voice to Voice

Uw klanten verdienen de beste service

  • De klantenservice is bereikbaar wanneer u dat wilt
  • Goede klantenservice levert geld op
  • Contact via telefoon, e-mail, chat én social media
  • Ervaren telefonistes die uw organisatie begrijpen
  • Voice to Voice werkt niet met studenten
  • Lage abonnementskosten en geen aansluitkosten
  • Nederlandse, Engelse, Duitse en Friese klantenservice

 

Klantenservice uitbesteden?

telefoonservice-irene

“Een goede klantenservice straalt professionaliteit uit en draagt bij aan de betrouwbaarheid van uw organisatie. Daarnaast is klantenservice de manier om de klanttevredenheid te verhogen en te zorgen voor een optimale klantenbinding.”

Klantenservice via telefoon, chat, e-mail en social media

Vragen, klachten of het doorgeven van bestellingen; klanten willen contact met uw bedrijf opnemen. Tegenwoordig vindt dit contact niet alleen telefonisch plaats – klanten kiezen hun eigen favoriete communicatiekanaal. Het is daarom belangrijk om via meerdere kanalen bereikbaar te zijn voor uw klanten. Voice to Voice verzorgt uw klantenservice via de onderstaande kanalen. Zo kunnen uw klanten snel contact opnemen en hoeven zij nooit lang op een antwoord te wachten.


Klantenservice uitbesteden in de stijl van uw bedrijf

Met de Klantenservice van Voice to Voice worden uw klanten te woord gestaan wanneer u dat wilt en minstens zo belangrijk: op een wijze die past bij uw organisatie. Ieder bedrijf is uniek en heeft zijn eigen stijl op het gebied van klantcontact. Daarom bieden wij klantenservice op maat aan.

Wilt u ook altijd bereikbaar zijn voor uw klanten? Wij bespreken graag de mogelijkheden voor een abonnement op maat. Voor een adviesgesprek kunt u bellen naar 088 844 0844.

Betrouwbaarheid en transparantie

Voor websites en webshops is het belangrijk om betrouwbaarheid en veiligheid uit te stralen.

Met het uitbesteden van de klantenservice aan Voice to Voice bent u ervan verzekerd dat uw klanten altijd bij u terecht kunnen voor vragen en dat zij netjes en professioneel te woord worden gestaan.

Klantenservice is geschikt voor iedere organisatie die te maken heeft met klantencontact. Of u nu actief bent op de zakelijke markt of op de consumentenmarkt; met de klantenservice van Voice to Voice bouwt u waardevolle relaties op met uw klanten.

U haalt het meeste rendement uit klantenservice wanneer het onderdeel is van uw gehele sales traject.

Wij helpen uw organisatie nog succesvoller te worden, zodat uw organisatie onderscheidend wordt op het gebied van service, klantcontact en bereikbaarheid.

 

Ontmoet uw klantenservice medewerker

Lilian, klantenservice medewerker

“Het leuke van mijn werk vind ik de afwisseling en het persoonlijke contact met de klanten. Het ene moment belt er een klant die een bestelling plaatst en vervolgens mag ik een klant helpen die een klacht heeft. Ik wil dat iedere klant tevreden is wanneer er wordt opgehangen.”

De werkwijze

De telefonistes zorgen ervoor dat de klantenservice past bij uw organisatie. Onze medewerkers verdiepen zich in uw bedrijf en we passen de tone of voice zo aan dat klanten geen verschil merken tussen uw eigen medewerkers en de telefonistes.

Tijdens een intakegesprek bespreken we uw wensen en de kanalen waarop u klantenservice wilt inzetten. Wij geven u gericht advies over de mogelijkheden en stellen een script op voor het te woord staan van uw klanten.

“Sinds ik mijn klantenservice uitbesteed aan Voice to Voice weet ik zeker dat mijn klanten netjes te woord worden gestaan. Het scheelt mij veel tijd en de medewerkers van Voice to Voice weten precies hoe zij vragen en klachten moeten behandelen.”

Klantenservice uitbesteden levert geld op

Wanneer u uw klantenservice uitbesteedt aan Voice to Voice profiteert u van de volgende voordelen:

  • Uw klanten worden te woord gestaan op een wijze die past bij uw bedrijf. Het is alsof uw klanten spreken met uw eigen medewerkers
  • U zet klantenservice in wanneer het u uitkomt. Extra personeel aannemen is niet nodig
  • Ons team bestaat uit betrokken medewerkers die zich volop inzetten voor uw bedrijf
  • Onze medewerkers hebben veel ervaring met klantenservice en weten daardoor hoe ze lastige vragen moeten beantwoorden en klachten moeten afhandelen

Meer omzet en meer leads

Met het uitbesteden van de klantenservice zorgt u ervoor dat u altijd bereikbaar bent, maar er zijn nog meer manieren waarmee wij waardevolle informatie voor u kunnen verzamelen:

  • Mystery calling
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Gesprekken met verloren klanten
  • Nabellen mailingen of uitnodigingen
  • Sales trainingen

Gratis voorstel ontvangen voor het uitbesteden van uw klantenservice

Heeft u vragen over de klantenservice van Voice to Voice of wilt u een advies op maat ontvangen? Neem dan contact met ons op via de onderstaande button of bel ons op het onderstaande telefoonnummer.


Meer Voice to Voice oplossingen

Mystery callingTelemarketing –  Trainingen