Klachtenservice

Een klacht is een kans, maar hoe handel je dat allemaal af? En hoe zorgt u dat klachten meer opleveren dan “damage control”? Met onze klachtenservice stelt u zich werkelijk open voor klachten van bestaande klanten. En met onze sales achtergrond weten we precies waar we de angel moeten vinden.

  • minder verloren klanten
  • hogere loyaliteit door goede afhandeling en optimale bereikbaarheid
  • kansen om gemakkelijk aanpassingen te implementeren; uw klant reikt ze graag aan!

Zo werkt de Klachtenservice

Samen bekijken we welke vormen voor u het beste passen en zo bouwen we de dienst op.
We nemen telefonisch klachten in ontvangst en zorgen voor goede afhandeling. Maar ook helpen we met klachten via bijvoorbeeld mail of social media.
Uiteraard adviseren wij over de aanpak en afhandeling en ontvangt u van ons regelmatig een rapportage van de klachten. Die gebruikt u weer om zaken op te pakken.

Resultaat

Tevreden klanten en inzicht in scorekansen voor uw organisatie!