Mystery calling

Hoe klant-, verkoop- of servicegericht staan uw medewerkers uw klanten te woord? Meer dan 30% van de contactmomenten gaat via de telefoon. Wanneer de klantvriendelijkheid of de bereikbaarheid te wensen overlaat, zijn dit mogelijke redenen om geen relatie (meer) met uw organisatie te onderhouden.

Met Mystery calling bellen wij uw bedrijf en stellen vragen of leggen een probleem voor volgens een vooropgesteld script, wat in overleg met u is opgesteld. Op deze wijze ontstaat een onafhankelijk en objectief beeld van uw serviceverlening.

bel met vtv       offerte mail

Voordelen van Mystery calling door Voice to Voice

We streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit, hebben plezier in ons werk en staan open voor nieuwe mogelijkheden en uw wensen. U kunt rekenen op een onderzoek dat de juiste vragen beantwoordt en handvatten biedt voor verbeteringen in uw organisatie.

 Mystery calling leidt tot:

  • Toename van de klanttevredenheid
  • Inplannen van meer afspraken
  • Verbetering van het kennisniveau van de medewerkers
  • Tijdige en volledige informatievoorziening
  • Aanknopingspunten voor training en opleiding van de medewerkers

Werkwijze Voice to Voice

In overleg met u maken we cases/telefoonscripts, zoals ze in werkelijkheid voor kunnen komen. Met een scorelijst bouwen we vervolgens een meting op waar u direct mee verder kunt in uw bedrijfsvoering. Daarnaast ontvangt u een korte rapportage over wat ons nog specifiek is opgevallen en waar u snel winst mee kunt behalen.

Met de resultaten van Mystery calling kunt u een verbeterslag maken in uw telefonische klantenservice en verkoop. We kunnen Mystery calling zowel op projectbasis als regulier voor u uitvoeren.

Combineer Mystery calling met training of workshop

Zodra de resultaten van Mystery calling helder zijn wilt u de gewenste dienstverlening en klantgerichtheid natuurlijk daadwerkelijk integreren in uw organisatiecultuur. Een workshop of training voor uw medewerkers kan hierbij helpen. Wij kunnen u hierbij graag ondersteunen. Voor meer informatie over Mystery calling of een training vult u het contactformulier in. Ook kunt u contact opnemen met: 088 844 0844.

Meer Voice to Voice oplossingen?

Telefonisch marktonderzoek In-house telemarketingNabellen mailing/leads