Team

Ons team bestaat uit een vaste kern professionele medewerkers: Een ploeg van 18 frisse en zeer ervaren dames. Klakkeloos bellen, daar doen ze niet aan. Ze willen het naadje van de kous weten van alle diensten, producten en bedrijven waar ze voor bellen. En schromen niet aan te geven hoe het nog beter kan. Juist die eigen-wijsheid levert vaak de voorsprong op! Een klein team betekent voor u: korte lijnen, bekende stemmen en aanpak. Onze ervaren team telemarketeers staat altijd voor u klaar!

Irene de Boer

Oprichter en Salesexpert. Begon ooit in loondienst bij Centric, een ICT-organisatie, als Regio Manager ICT Detachering. Doortastend en no-nonsens. Een ding is zeker: never a dull moment!
“Samen met mijn team zorg ik voor optimaal klantcontact. Of het nu gaat om afsprakenplanning via telemarketing of het aannemen van de telefoon en klantenservice. Ik hou mijn bezig met salestrajecten en bezoek dus regelmatig onze klanten. Daarnaast geef ik met veel passie trainingen. Ik word heel blij als ik mensen in de training zie groeien en bloeien van de vaardigheden die ik ze bij heb gebracht.

 

 


Pim Pera

Als projectmanager zorg ik dat u als klant wordt begeleid tijdens uw marketingcampagne. Uw wensen komen naar voren tijdens uw opdracht, vooral het afstemmen van een belscript, maar ook het uitkiezen van de juiste doelgroep is een belangrijk onderdeel om de campagne te laten slagen. Iedere week houd ik u op de hoogte van de resultaten en waar nodig sturen we bij. Het analyseren van cijfers en resultaten is een belangrijk onderdeel van het werk als projectmanager bij Voice to Voice.  Maar vooral de vertaling naar de agents/bellers op het project, om de juiste look & feel over te brengen naar uw doelgroep is onze uitdaging.

 

 


Lilian Stobbe

Lilian is in 2014 begonnen bij Voice to Voice als backofficemedewerker. Inmiddels is ze doorgegroeid naar de functie van officemanager en heeft zij de leiding over de backoffice . Ze stuurt de telefonistes aan en heeft nauw contact met de klant. Daarnaast is ze samen met Pim verantwoordelijk voor het systeembeheer. Het inrichten van de belcampagnes is een belangrijk onderdeel om de klanttevredenheid te optimaliseren. “Wat ik leuk vind aan mijn baan is dat ik met mijn team veel werk uit handen kan nemen. Niet alleen met de telefoon, maar ook als secretaresse op afstand. Ik plan afspraken, behandel e-mail en voor makelaars kan ik zelfs het hele traject verzorgen van de verkoop van een woning. Ik streef naar perfectie en daarom is mijn job iedere dag opnieuw een leuke uitdaging!