Telefonisch onderzoek

Voice to Voice brengt uw markt of klanttevredenheid in beeld met telefonisch onderzoek.

  • U stuurt op feiten en cijfers;
  • U houdt feeling met de klant/markt waardoor u sneller kansen signaleert;
  • U heeft een belangrijk contactmoment met uw doelgroep;
  • U heeft met telefonisch onderzoek de mogelijkheid tot doorvragen;
  • U zet uw medewerkers effectiever in;

bel met vtv       offerte mail

Klanttevredenheidsonderzoek of marktonderzoek

Tevreden klanten zijn essentieel voor uw organisatie. Ze zorgen voor omzet, zijn loyaal, helpen de kosten verlagen en de opbrengst verhogen. En zij brengen nieuwe klanten aan. Als u wilt weten hoe tevreden uw klanten zijn of wat de oorzaken zijn van eventuele ontevredenheid, is het houden van een klanttevredenheidsonderzoek een uitstekend hulpmiddel.

Marktonderzoek is het systematisch verzamelen en analyseren van gegevens. Deze gegevens zijn van belang voor het vaststellen en oplossen van marketingproblemen. Marktonderzoek is vooral gericht op het gedrag en de motivatie van een bepaalde doelgroep.

Voordelen van Telefonisch onderzoek door Voice to Voice

  • Wij zijn een onafhankelijke en betrouwbare partner en doen meer dan bellen alleen.
  • Wij voeren namens u goede en persoonlijke gesprekken, aan de hand van een samen met u opgestelde gevalideerde vragenlijst.
  • Voordat wij vanuit ons kantoor bellen, kunnen wij of u vooraf een mailingbrief sturen, waardoor de bereidheid tot medewerking bij de respondenten aanmerkelijk hoger is.

Werkwijze Voice to Voice

Samen met u volgen we onderstaand stappenplan:

  • Wat is de aanleiding van het onderzoek?
  • Wat is de doelstelling van het onderzoek?
  • Wat zijn de onderzoeksvragen?
  • Wat is de doelgroep?
  • Wat zijn de randvoorwaarden: tijd, budget, database?
  • Wat zijn de verwachtingen?
  • Wat is de onderzoeksvorm: kwalitatief of kwantitatief?
  • Bellen van de respondenten
  • Wat is de frequentie van terugkoppeling tussentijdse onderzoeksresultaten?
  • Verwerken van de gegevens

Bent u vanwege uw ISO-certificering verplicht om jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren?
Dan bent u bij ons aan het goede adres. Voor meer informatie over telefonisch onderzoek vult u het contactformulier in. U kunt ook contact opnemen met: 088 844 0844.

Meer Voice to Voice oplossingen?

Mystery calling – Klantenbestand opschonenAfspraken inplannen