Telefoonservice van Voice to Voice

Uw persoonlijke telefoniste op afstand

  • Op werkdagen altijd bereikbaar van 08.30 tot 17.30 uur
  • Flexibele tijden zijn in overleg te realiseren, zelfs 24/7
  • Vloeiend in Nederlands (ABN), Engels, Duits en Fries
  • Wij werken met een betrokken team van telefonistes die u en uw kantoor kennen
  • Voice to Voice werkt niet met studenten
  • Voordelig starttarief vanaf € 24,- per maand
  • Van elk gesprek een gratis e-mail met een gespreksverslag
Probeer onze telefoonservice nu twee weken gratis

telefoonservice-irene

“De kracht van de telefoonservice van Voice to Voice zit in haar kleinschaligheid en de oprecht betrokken telefonistes. Een telefoniste moet uw organisatie begrijpen en precies weten welke tone of voice bij uw klanten past”

Telefoonservice die past bij uw organisatie

Met de Telefoonservice van Voice to Voice is uw bedrijf telefonisch bereikbaar wanneer u dat wilt. De klanten van uw bedrijf zijn uniek: daarom bieden wij maatwerk, zodat de telefoonservice volledig aansluit bij de wensen van uw organisatie.

Voor uw gemak hebben wij drie pakketten samengesteld. Deze pakketten zijn gebaseerd op gesprekken van maximaal 90 seconden. Doorschakelen naar zowel een mobiel nummer als een vaste lijn is bij elk pakket mogelijk.

Small

Betalen per gesprek
  • € 24,- per maand
  • € 2,- per gesprek
  • Gratis e-mailservice
  • Maandelijks opzegbaar
  • Geen aansluitkosten

DIRECT BESTELLEN

Meest gekozen

Medium

Inclusief 75 gesprekken
  • € 117,50 per maand
  • Gratis e-mailservice
  • Maandelijks opzegbaar
  • Geen aansluitkosten

DIRECT BESTELLEN

Large

Inclusief 150 gesprekken
  • € 217,50 per maand
  • Gratis e-mailservice
  • Maandelijks opzegbaar
  • Geen aansluitkosten

DIRECT BESTELLEN

Heeft u liever een pakket op maat of wilt u 24 uur per dag bereikbaar zijn? Wij realiseren graag een passende oplossing voor u. Bel voor advies op maat naar 088 844 0844.

 

Suydersee Verzekeringen over onze telefoonservice:

“Voice to Voice is voor ons een uitkomst. Wij hebben vaak met pieken in de telefoon te maken en tevens hebben we te maken met wisselende personele bezetting. Doordat Voice to Voice altijd de telefoon aanneemt als wij dat zelf niet doen, kunnen we toch de mensen te woord staan. De klanten kunnen alvast hun vraag kwijt en we kunnen daarna vaak terugbellen met het antwoord. We hebben een groot aantal Duitsers als klant. Ook die mensen worden door het team van Voice to Voice goed opgevangen. Kortom, we zijn zeer tevreden over de dienstverlening.”

 

Het gemak van altijd bereikbaar zijn

Telefoontjes laten gaan of steeds gestoord worden in uw besprekingen en werk; beide keuzes kosten geld.

Met de telefoonservice van Voice to Voice kunt u uw kostbare tijd besteden aan uw core business en hoeft u zich geen zorgen te maken over de bereikbaarheid van uw organisatie.

Hoe werkt de telefoonservice?

Onze telefoonservice is geschikt voor elk type bedrijf, ongeacht de grootte of de branche. U kunt uw telefoon doorschakelen op ieder gewenst moment.

Zo gaat er geen contact verloren en weet u zeker dat alle inkomende telefoontjes correct en professioneel worden afgehandeld. Van elk gesprek ontvangt u een gratis e-mailnotificatie.

Waarom bedrijven ons vertrouwen

De telefoonservice van Voice to Voice biedt een organisatie veel voordelen:

  • Altijd telefonisch bereikbaar wanneer u dat wilt.
  • Ons team bestaat uitsluitend uit ervaren telefonistes, uw telefoontjes worden dus niet afgehandeld door studenten.
  • Wij werken met een klein, betrokken team van drie personen. Hierdoor gaat u niet op in de massa.
  • U heeft inspraak in het belscript. Wij handelen de telefoontjes af conform de communicatiestijl van uw organisatie.
  • De Telefoonservice van Voice to Voice werkt snel. Onze telefonistes beantwoorden 90% van uw telefoontjes binnen 30 seconden, zodat uw klanten nooit lang hoeven te wachten op contact.
  • Elke maand krijgt u een factuur met een overzicht van de daadwerkelijk gemaakte minuten.
 

Maak kennis met uw nieuwe telefoniste

Monica, telefoniste

“Sinds ik werk bij Voice to Voice vliegen de dagen voorbij. Iedere dag is verschillend door de variatie aan klanten en gesprekken. Het is een uitdaging om ieder telefoontje zo goed mogelijk af te handelen. Of het nu gaat om een nieuwe woning, een kapot Tupperware-bakje of een verzekering: iedere klant verdient een professionele telefoniste en dat is waar wij bij Voice to Voice voor staan.”


 

Een telefoniste die uw organisatie begrijpt

Met een klein, professioneel team van ervaren telefonistes beantwoorden wij uw telefoontjes. Met een persoonlijke telefoniste bent u er zeker van dat uw klanten altijd te woord worden gestaan. Uw eigen telefoniste heeft kennis over uw organisatie en beantwoordt de telefoontjes uit naam van uw bedrijf.

Door onze telefoonservice in te zetten bespaart u tijd en mist u nooit meer potentiële leads of belangrijke telefoongesprekken. Voice to Voice zorgt voor een verbeterde bereikbaarheid van uw organisatie en draagt bij aan een verhoogde klanttevredenheid.

Lilian, telefoniste

“Wat ik leuk vind aan mijn baan als telefoniste, is dat ik mijn opdrachtgever veel werk uit handen kan nemen. Niet alleen met de telefoon, maar ook als secretaresse op afstand. Ik plan afspraken, behandel e-mail en voor makelaars kan ik zelfs het hele traject verzorgen van de verkoop van een woning. Ik streef naar perfectie en daarom is mijn job iedere dag opnieuw een leuke uitdaging!”

Telefoonservice op maat

Kies het pakket dat het beste bij uw organisatie past en wij stemmen de telefoonservice af op uw wensen. Naast het beantwoorden van uw telefoontjes, kunnen wij ook:

  • Orders noteren
  • Bestellingen opnemen
  • Afspraken inplannen
  • Informatie verstrekken

Bij al onze pakketten heeft u de mogelijkheid om uw gesprekken op ieder gewenst moment door te laten schakelen.

Gratis e-mailservice

Wanneer u gebruikmaakt van de telefoonservice van Voice to Voice, verzorgen wij een gratis e-mailservice voor u. Dit houdt in dat u na ieder telefoontje direct een e-mail ontvangt met een verslag van het gesprek.

Zo weet u meteen wie er gebeld heeft, wat het onderwerp van het gesprek was en wanneer u het beste terug kunt bellen. De e-mail bevat een overzichtelijke samenvatting van de voor u belangrijke informatie.

Wat anderen over ons zeggen:

  • Professionele club, gedreven medewerkers en voor ons zeer succesvol als businesspartner. Telemarketing trajecten voor New Business hebben onze diverse nieuwe klanten opgeleverd!

    Transitium Groep
  • Ik ben heel blij met Voice to Voice. De bellers worden professioneel en vriendelijk te woord gestaan door Voice to Voice en ik ontvang direct via de mail een samenvatting.

    Claudia van der Laan
  • Betrouwbare organisatie met uitstekende dienstverlening en zijn echt een representatief verlengstuk naar onze klanten.

    Free Skate
  • Zonder zorgen laten wij ons bedrijf vertegenwoordigen door Voice to Voice. De betrouwbare en representatieve aanpak zorgt er voor dat de klant zich al direct “thuis” voelt. “Contact leggen” resulteert in “contact maken!”

    People 4 all
  • Altijd complimentjes ontvangen van klanten over de “leuke collega’s” is wat Voice to Voice toevoegt. Ik stop nooit meer met telefoonservice, maximaal effect – minimale kosten.

    Tonn

Met een kleinschalig team van ervaren telefonistes handelen wij uw telefoontjes op een professionele en vriendelijke wijze af: geheel conform de communicatiestijl van uw organisatie. Afhankelijk van uw wensen kunnen onze telefonistes uw telefoontjes beantwoorden in het Nederlands (ABN), Engels, Duits en Fries.



Wel zo gemakkelijk: extra backoffice mogelijkheden

Om de telefoonservice geheel op uw wensen aan te laten sluiten, biedt Voice to Voice ook een aantal interessante backoffice mogelijkheden. Hierbij kunt u denken aan:

  • Ondersteuning op afstand van het secretariaat of de marketing-afdeling. Ook een binnendienst op afstand behoort tot de mogelijkheden.
  • Het beheren van uw agenda door Voice to Voice. Het inplannen van afspraken en vergaderingen kunnen wij volledig voor u uit handen nemen.
  • Heeft u een chatfunctie op uw website of wilt u deze in de toekomst toevoegen? Wij kunnen de chatfunctie voor u beheren. De telefonistes van Voice to Voice staan uw klanten via de chat net zo professioneel en vriendelijk te woord als aan de telefoon.
  • Voice to Voice biedt u de mogelijkheid om mailings voor u te versturen. Ook het schrijven en nabellen van mailings kunnen wij voor u verzorgen.

Profiteer nu van uw gratis proefperiode

Bij Voice to Voice is het nu mogelijk om de telefoonservice twee weken gratis uit te proberen. Tijdens deze vrijblijvende proefperiode maakt u kennis met onze telefonistes en onze werkwijze. Wanneer u tevreden bent, kunt u ervoor kiezen om onze samenwerking voort te zetten. Met behulp van een intakegesprek inventariseren wij uw wensen en krijgt u gericht advies over de mogelijkheden.

Het afsluiten van een proefperiode regelt u eenvoudig door te bellen naar 088 844 0844.

Heeft u vragen over de telefoonservice van Voice to Voice of bent u benieuwd hoe wij uw organisatie kunnen helpen? Neem dan contact met ons op via het bovenstaande nummer of vul het contactformulier in.


Mogelijk ook interessant voor u:

TelemarketingUitbesteden klantenserviceSales trainingen