telefoonservice-irene

Telefoontrainingen

Haal het maximale uit uw telefoongesprekken

Na een telefoontraining bent u in staat om de onderscheidende factor te worden bij telefonische onderhandelingen met klanten.

U leert om prospects en klanten op geheel eigen wijze te overtuigen en krijgt praktische tips en begeleiding op het gebied van communicatietechnieken om zo effectief in te kunnen spelen op de persoonlijkheid en behoeftes van uw gesprekspartner.

Waar wilt u beter in worden?

Om u te helpen uw verkoopvaardigheden te verbeteren en klanten echt aan u te binden, biedt Voice to Voice twee soorten telefoontrainingen:

Telefonische acquisitie
Tijdens deze training leert u uw telefonische gesprekken te verbeteren en daarmee meer succes te halen uit telefonische verkoop. Voor deze training kunt u zich aanmelden door middel van de open inschrijving. Ook kan deze training incompany worden gegeven.

Klantvriendelijkheidstraining
U leert hoe u meer rendement haalt uit telefoongesprekken door zelf een goede gesprekspartner te zijn en goed te leren luisteren naar uw klanten. Deze training wordt alleen gegeven in de vorm van een incompany training.

Telefoontraining op locatie of incompany

De telefonische acquisitie training en de klantvriendelijkheidstraining worden beide incompany aangeboden. De training telefonische acquisitie kunt u ook bij ons op kantoor in Lemmer volgen. Om u een beeld te geven van de kosten die aan de trainingen verbonden zijn, kunt u het onderstaande overzicht raadplegen.

Open inschrijving

Training telefonische acquisitie

  • € 125,- per persoon (excl. btw)
  • Duur: een halve dag
  • Certificaat van deelname
  • Elk kwartaal gegeven
  • Op kantoor in Lemmer
  • Eerstvolgende datum: 7 juli 2017

Aanmelden telefonische acquisitie training

Incompany training

Training telefonische acquisitie of klantvriendelijkheidstraining

  • € 475,- voor maximaal 5 personen (excl. btw)
  • Duur: een dagdeel
  • Certificaat van deelname
  • Inclusief hand-out van training
  • Combinatie theorie en on the job coaching
  • Een interne training bij uw bedrijf

Aanmelden incompany telefoontraining

Telefoontraining op maat

Onze telefoontrainingen zijn effectief, omdat u de geleerde theorie direct kunt toepassen in de praktijk. In overleg kunnen onze ervaren trainers ook een training op maat verzorgen die is afgestemd op de specifieke uitdagingen van de medewerkers van uw bedrijf.

  • De trainingen worden gegeven door een ervaren coach
  • Zowel incompany als op locatie
  • Interactief: cases vanuit uw eigen organisatie
  • Inclusief certificaat en naslagwerk
  • Praktisch: direct toe te passen in werksituaties
  • Ook telefoontrainingen op maat mogelijk

“Samen met mijn collega’s heb ik een incompany training gevolgd bij Voice to Voice. Het grote voordeel vind ik de eigen inbreng tijdens de training. Dat maakte het herkenbaar en zorgde ervoor dat de training paste bij ons bedrijf.”

Het gemak van een incompany telefoontraining

Bij een incompany training komt de trainer bij u op locatie om de telefoontraining te geven. De training combineert de theorie met praktijkvoorbeelden van u en uw collega’s. Jullie worden gezamenlijk getraind, waardoor deze vorm van training effectief en kostenbesparend is. Door het trainen in groepsverband wordt kennis sneller opgenomen en breed gedragen binnen de organisatie. Andere voordelen van een incompany telefoontraining zijn:

  • Geen reistijd, omdat de trainer bij u langs komt
  • Bij een gezamenlijke training leren collega’s van elkaar
  • Wat u leert tijdens de training kunt u direct toepassen op uw eigen werksituatie
  • U kunt informatie vanuit uw eigen organisatie inbrengen

Irene, trainster

Als trainster kom ik bij allerlei bedrijven op verschillende locaties. Het leuke van de trainingen is dat cursisten actief meedoen, omdat ik de training aanpas op hun situatie. Ik merk dat de deelnemers daardoor echt wat aan de theorie hebben. De combinatie tussen theorie en training on the job werkt uiterst effectief. Ik hoor achteraf graag van mensen hoe zij de kennis in hun werk toe weten te passen, daar doe ik het voor!

Een training bij u op kantoor

Wilt u dat een van onze telefoontrainers bij uw bedrijf langskomt om een training te geven? Neem dan contact met ons op door ons contactformulier in te vullen. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Combineer telefoontraining met telemarketing

Wanneer de training is afgerond, kunt u het geleerde direct in de praktijk brengen. Een telefoontraining is extra effectief in combinatie met telemarketing. Hierdoor werft u meer leads en verhoogt u de tevredenheid onder uw klanten.


Mogelijk ook interessant voor u:

TelemarketingUitbesteden klantenserviceTelefoonservice