Klanttevredenheidsonderzoek

Tevreden klanten zijn essentieel voor uw organisatie. Ze zorgen voor omzet, zijn loyaal, helpen de kosten verlagen en de opbrengst verhogen. En zij brengen nieuwe klanten aan.

Als u wilt weten hoe tevreden uw klanten zijn of wat de oorzaken zijn van eventuele ontevredenheid, is het houden van een klanttevredenheidsonderzoek een uitstekend hulpmiddel. Wij voeren namens u goede en persoonlijke gesprekken, aan de hand van een samen met u opgestelde gevalideerde vragenlijst.

De voordelen van Voice to Voice Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Wij zijn een onafhankelijke en betrouwbare partner en doen meer dan bellen alleen. Voordat wij vanuit ons kantoor bellen, sturen wij of u vooraf een mailingbrief, waardoor de bereidheid tot medewerking bij de respondenten aanmerkelijk hoger is. U levert het adressenbestand aan.

Wij kunnen het volgende voor u verzorgen:

  • Het schrijven van de brief
  • Het versturen van de mailing
  • Het bellen van de respondenten
  • Het verwerken van de gegevens

Werkwijze van Voice to Voice Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Wij voeren KTO’s uit wanneer u wilt weten hoe tevreden uw klant is over uw product of dienst of hoe tevreden uw klant is over het afhandelen van een klacht. Samen met u volgen we daarbij onderstaand stappenplan:

  • Wat is de doelstelling van het onderzoek?
  • Wat wilt u weten van uw klanten? (de onderzoeksvragen)
  • Hoe selecteert u uw klantenbestand?
  • Wat is de onderzoeksvorm: kwalitatief of kwantitatief?
  • Bellen van de respondenten
  • Verwerken van de gegevens

Bent u vanwege uw ISO-certificering verplicht om jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren? Dan bent u ook bij ons aan het goede adres. Bel 088-844 0844 voor meer informatie of vraag een vrijblijvende offerte aan.

Meer Voice to Voice oplossingen?

Trainingen op maat – Backoffice ondersteuning – Afsprakenplanning – Telefoonservice