Voice to Voice Webcare

In een callcenter wordt allang niet meer alleen maar gebeld. De klant heeft tegenwoordig steeds meer kanalen tot zijn of haar beschikking om contact op te nemen met uw bedrijf. Wilt u uw webcare uitbesteden en bent u op zoek naar een betrouwbare partner? Voice to Voice Webcare biedt uitkomst. Voice to Voice Webcare is er in combinatie met backoffice ondersteuning of in combinatie met telemarketing.

Het belang van goede webcare

Met ruim 13 jaar ervaring op het gebied van klantenservice is Voice to Voice uw partner op het gebied van klantcontact. Voice to Voice ondersteunt de hele klantcontact keten: van het vasthouden van bestaande relaties tot het werven van nieuwe klanten. Van het optimaliseren van uw telefonische bereikbaarheid tot en met het trainen van uw commerciële medewerkers.

Nieuw in onze klantcontact keten is Voice to Voice Webcare. Steeds meer klanten zoeken via internet contact met uw bedrijf, maar lang niet alle organisaties beschikken over de juiste capaciteit om vragen tijdig te beantwoorden. Dit uit zich in negatieve reviews online. Met Voice to Voice Webcare optimaliseert u uw (online) klantcontact.

Met Voice to Voice Webcare:

  • Maakt u van klantcontact een beleving
  • Worden veelzijdige klantvragen met betrekking tot bestellingen, producten, diensten en betalingen tijdig en accuraat behandeld
  • Zal een professioneel team uw online aanwezigheid monitoren en versterken

Bel naar 088 844 0844 of neem contact met ons op via het contactformulier of voor meer informatie.

Contact Webcare ondersteuning