Webcare – eigen webcare

Wilt u uw webcare uitbesteden en bent u op zoek naar een betrouwbare partner? Voice to Voice webcare biedt uitkomst. In een callcenter wordt allang niet meer alleen maar gebeld. De klant heeft tegenwoordig steeds meer kanalen tot zijn of haar beschikking om contact op te nemen met bedrijven.

Waarom Voice to Voice webcare?

  • Wij maken van klantcontact een beleving
  • Vragen zo snel mogelijk beantwoord
  • Negatieve reviews worden adequaat behandeld

Het belang van goede webcare.

Webcare houdt in dat u via de sociale media contact onderhoudt met uw klanten en ook via die weg hun klachten afhandelt. Wanneer een klant zich via Twitter, Facebook of LinkedIn tot uw bedrijf wendt, is goed opgezette webcare een zeer aangename ervaring voor de klant.

Een grote bron van frustratie voor de klant is wachttijd. Het kan soms lang duren voordat hij een antwoord krijgt. Wanneer het antwoord dan ook nog eens teleurstellend is, wordt de klant in feite weggejaagd. Tel daarbij op dat de interactie met een helpdesk vaak ergernis opwekt, en het mag blijken dat webcare niet voor niets zijn intrede doet.
Onze (nieuwe) webcare dienst biedt u vele voordelen

Voordelen van webcare

Aangezien sociale media van nature informeel en ‘gezellig’ zijn, zal uw klant het idee hebben dat er beter geluisterd wordt. Wanneer de omgang met een bedrijf deel uitmaakt van een plezierige activiteit, verbetert dat vanzelfsprekend de klantervaring. Bovendien krijgt uw bedrijf veel meer een gezicht wanneer het uw klant een berichtje via Facebook stuurt, vooral als die Facebookpagina goed is ingericht en veel interessante informatie bevat. Sociale media hebben over het algemeen minder formaliteiten wat de communicatiestroom ten goede komt. Een ander groot voordeel is dat de sociale media al deel is van het dagelijks leven van de klant, terwijl een helpdesk iets is wat elke klant het liefst vermijdt.

  • Bedrijven met social care scoren beter.
  • Als webcare medewerker monitor en reageer je op uitingen op Social Media
  • Bedrijven met social care scoren beter.
    veelzijdige klantvragen met betrekking tot bestellingen, producten & diensten en betalingen.

Bel me terug