Webshop klantenservice

Goede klantenservice levert geld op voor uw webshop! Juist hier laten veel webshops nog kansen liggen. Door tijdgebrek, focus, maar vooral omdat er nog geen klantenservice wordt ingezet, als onderdeel van de gehele sales cyclus.

webshop service

Webshop klantenservice van Voice to Voice:

  • Telefonisch
  • Per e-mail 
  • Op uw eigen chat
  • Waar en wanneer u wilt

 

Klantenservice voor webshops

Klanten willen contact met uw webshop; voor vragen, klachten of om nieuwe orders op te geven. Daarvoor willen ze hun eigen kanaal kiezen. Een bereikbare klantenservice draagt bij aan het imago en betrouwbaarheid van uw webshop. Bijvoorbeeld vinden mensen het erg belangrijk te weten ‘wie er achter zit’ en of ze wel veilig betalen en er op kunnen vertrouwen dat hun producten geleverd worden.

Rode loper voor uw webshop

Wij rollen de rode loper uit voor uw klant. Wij luisteren naar uw klant op het moment dat u zelf niet aanwezig bent en leveren een klantenservice waarmee u uw succes verhoogt. Klantervaring is goud waard!

Telefonisch maar ook via de chat

Klanten willen snel, gemakkelijk en zelf kiezen welk kanaal ze gebruiken om contact op te nemen met uw webshop. Daarom biedt Voice to Voice naast telefonische klantenservice en e-mail ook de mogelijkheid om uw klantenservice aan te vullen met een chat functie.

Geef uw klanten altijd direct een professioneel antwoord op alle kanalen met Voice to Voice.

webshop klantenservice