Training zakelijk telefoneren

Data: 13 maart of 20 mei 2014
Tijd: 9.00 tot 13.00 uur
Locatie: Vuurtorenweg 17E Lemmer
Prijs: 165,00 exclusief btw
Inschrijven: Contactformulier

 

Herkent u dit?

U heeft telefonisch een afspraak gemaakt met uw prospect met als resultaat een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Tijdens het gesprek blijkt het nog niet te komen tot een samenwerking of een deal. Hoe blijft u  dan contact houden met uw prospect. Met welke aanleidingen of redenen kunt u nog eens bellen? Hoe vaak gaat u bellen? Welke andere manieren van contact onderhouden kunt u inzetten?

En elke keer als een klant of prospect met een bezwaar of tegenwerping komt tijdens het telefoneren weet u niet goed hoe u het beste kunt reageren. Vaak schiet u in de verdediging ook al weet u dat dit niet goed is.  En als een klant met meerdere bezwaren komt dan weet u het helemaal niet meer. Herkenbaar? Dan is de training ‘zakelijk telefoneren’ echt iets voor u.

In deze training leert u:

  • Een persoonlijk marktbewerkingsplan op te zetten
  • Creatief te zijn in uw prospect benadering
  • Verdieping te creëren in uw prospect gesprekken
  • Communicatief afstemmen, aansluiten en verbinden met uw prospect
  • Ruimte te creëren voor vervolgcontacten
  • Bezwaren te erkennen en benoemen
  • Effectieve (door)vraagtechnieken
  • Constructief samenvatten
  • Passende oplossingen / voorstellen te formuleren
  • Commitment te sluiten met de klant
  • Concreet af te sluiten

Voor wie?

Voor iedereen die zakelijk telefonisch contact moet onderhouden met prospects. Zoals verkopers, accountmanagers, salesmanagers en binnendienst medewerkers en te maken heeft met bezwaren en tegenwerpingen en daar graag constructief mee om wil gaan.

Inschrijven?

Vul het contactformulier in. Of bel ons voor meer informatie.