Klantenservice uitbesteden via Voice to Voice

Uw klanten verdienen de beste service

  • De klantenservice is bereikbaar wanneer u dat wilt
  • Goede klantenservice levert geld op
  • Contact via telefoon, e-mail, chat én social media
  • Ervaren telefonistes die uw organisatie begrijpen
  • Voice to Voice werkt niet met studenten
  • Lage abonnementskosten en geen aansluitkosten
  • Nederlandse, Engelse, Duitse en Friese klantenservice

Klantenservice uitbesteden?

“Een goede klantenservice straalt professionaliteit uit en draagt bij aan de betrouwbaarheid van uw organisatie. Daarnaast is klantenservice de manier om de klanttevredenheid te verhogen en te zorgen voor een optimale klantenbinding.”

Klantenservice via telefoon, chat, e-mail en social media

Vragen, klachten of het doorgeven van bestellingen; klanten willen contact met uw bedrijf opnemen. Tegenwoordig vindt dit contact niet alleen telefonisch plaats – klanten kiezen hun eigen favoriete communicatiekanaal. Het is daarom belangrijk om via meerdere kanalen bereikbaar te zijn voor uw klanten. Voice to Voice verzorgt uw klantenservice via de onderstaande kanalen. Zo kunnen uw klanten snel contact opnemen en hoeven zij nooit lang op een antwoord te wachten.



Meer Voice to Voice oplossingen

Mystery callingTelemarketing –  Trainingen