Telefoontrainingen

Haal het maximale uit uw telefoongesprekken

Na een telefoontraining bent u in staat om de onderscheidende factor te worden bij telefonische onderhandelingen met klanten.

U leert om prospects en klanten op geheel eigen wijze te overtuigen en krijgt praktische tips en begeleiding op het gebied van communicatietechnieken om zo effectief in te kunnen spelen op de persoonlijkheid en behoeftes van uw gesprekspartner.

Waar wilt u beter in worden?

Om u te helpen uw verkoopvaardigheden te verbeteren en klanten echt aan u te binden, biedt Voice to Voice twee soorten telefoontrainingen:

Telefonische acquisitie
Tijdens deze training leert u uw telefonische gesprekken te verbeteren en daarmee meer succes te halen uit telefonische verkoop. Deze training wordt incompany gegeven.

Klantvriendelijkheidstraining
U leert hoe u meer rendement haalt uit telefoongesprekken door zelf een goede gesprekspartner te zijn en goed te leren luisteren naar uw klanten. Deze training wordt alleen gegeven in de vorm van een incompany training.


Mogelijk ook interessant voor u:

TelemarketingUitbesteden klantenserviceTelefoonservice