Livechatservice: van bezoeker naar betalende klant
Probeer onze livechatservice 14 dagen gratis uit
Op een laagdrempelige manier in contact met nieuwe klanten
Het helpt bezoekers converteren
Perfect voor leadgeneratie
Beter bereikbaar en een hoge klanttevredenheid
Klanten beoordelen Voice to Voice met een 4.8/5*
Deze organisaties besteden de livechatservice naar volle tevredenheid aan ons uit
Kies de oplossing die het best bij je past
14 dagen gratis en verblijvend uitproberenBasic
€ 25,30 / maand
Perfect tot 75 chats per maand
Je klanten krijgen snel een antwoord op veelgestelde vragen Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker. Gratis gespreksverslag na chat per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Geen contract: maandelijks opzegbaar
Value
€ 124,05 / maand
Ideaal voor 75-150 chats per maand
Je klanten krijgen snel een antwoord op veelgestelde vragen Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker. Gratis gespreksverslag na chat per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Geen contract: maandelijks opzegbaar
High
€ 228,35 / maand
De oplossing tot 225 chats per maand
Je klanten krijgen snel een antwoord op veelgestelde vragen Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker. Gratis gespreksverslag na chat per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Geen contract: maandelijks opzegbaar
Is er sprake van veel chatverkeer, wil je ook op sociale media klanten te woord staan of heb je specifieke wensen?
We kijken graag samen naar wat het best past bij jouw bedrijf of organisatie.
Livechatservice is onmisbaar
Een livechatservice is een prachtige manier om laagdrempelig in contact te komen met potentiële klanten op je website. Helaas is het beheren van livechat een behoorlijke uitdaging, waardoor het z’n doel zomaar voorbij kan schieten: niemand zit te wachten op een livechatservice waar je niet razendsnel geholpen wordt. Tegelijkertijd is het te kostbaar om altijd iemand te hebben die de livechat in de gaten houdt. Tenzij je kiest voor de livechatservice van Voice to Voice, dan ervaar je deze problemen niet meer.
Flexibel en laagdrempelig
Een chatservice op je website heeft allerlei voordelen. Het geeft je inzicht in de behoeftes van je klanten, helpt bezoekers converteren en leads genereren. Vooral als je een jongere doelgroep aanspreekt, is een chat onmisbaar: jongere generaties bellen nauwelijks meer, en livechat is het perfecte, laagdrempelige alternatief.
Maar livechat is niet alleen prettig voor je websitebezoekers. Het zorgt er namelijk ook voor dat er minder telefonie en e-mail binnenkomt, omdat je een groot deel van de vragen al in een vroeg stadium beantwoordt. Het gaat dus ook niet ten koste van je service of sales.
Sterker nog: een goede livechatservice is een belangrijk onderdeel van goede klantenservice. Het verhoogt de klanttevredenheid en de bereikbaarheid van je bedrijf, terwijl je ondertussen je klant de volledige vrijheid geeft via welk kanaal hij contact met je wil opnemen. Je livechat uitbesteden is ook nog eens een stuk goedkoper dan nieuw personeel aannemen voor een livechatservice.
Vragen of meer informatie? We helpen je graag.
Bel 088 844 0844 of start de chat!
De voordelen van livechatservice
Met een simpele tool wordt er een chatfunctie toegevoegd aan je website. Onze ervaren medewerkers zorgen er vervolgens voor dat alle vragen beantwoord worden: een mooie invulling van online klantenservice. Op basis van door jou verstrekte informatie, bijvoorbeeld uit je voorraadsysteem, geven we zelf antwoord op eerstelijnsvragen. Tweedelijnsvragen nemen we direct in behandeling en zetten we door naar de juiste medewerker. We kunnen meestal binnen 2 werkdagen voor je aan de slag.
- Van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
- Ervaren, professionele en vriendelijke medewerkers.
- Afgestemd op jouw behoefte.
- Positieve ervaring voor bezoekers van je website.
- Meer conversies
Aanvullende diensten
E-mail beantwoorden
Eerstelijnsvragen beantwoorden we net zo makkelijk via de telefoon als per mail.
Agendabeheer
Afspraken inplannen of verzetten? Ook dat doen we met plezier!
Telefoonservice
Altijd telefonisch bereikbaar zijn? Met onze telefoonservice is dat mogelijk!
Optimale afhandeling
Met toegang tot het crm- of cms-pakket informeren we je klanten ook over voorraden, prijzen of de status van verzending.
Hoe klanten onze livechatservice ervaren
Een aantal jaren geleden begon ik mijn webshop in bouw- en houtbeschermingsproducten. Een webshop moet te allen tijde goed bereikbaar zijn, maar dat lukt niet als je de enige werknemer in je bedrijf bent. Vandaar dat ik Voice to Voice heb ingeschakeld om de livechat te beheren. Ik had voor een chatrobot kunnen kiezen, maar ik vind het belangrijk dat eerstelijnsvragen correct worden beantwoord en complexere vragen meteen worden doorgezet. Dat leidt niet alleen tot meer tevreden klanten, maar ook tot meer conversies.
De feiten op een rij
Livechatservice uitbesteden kan al vanaf € 25,30 per maand. Je krijgt ook (direct) gratis een e-mail met de inhoud van de chat. Je kunt vandaag nog een proefperiode aanvragen van een maand, we kunnen dan meestal binnen 2 werkdagen voor je aan de slag. Aan het eind van de maand krijg je van ons een rapport met alle relevante informatie over de chats die we hebben afgehandeld.
Livechatservice vrijblijvend uitproberen?
Je mag onze livechatservice een maand lang proberen. De eerste 14 dagen met een maximum van 20 chats zijn gratis. Tevreden over onze livechatservice? Dan zetten we onze samenwerking voort in een abonnement dat perfect aansluit bij jouw behoefte.