Blije klanten

Aan het woord

Wat klanten vertellen

Doorgaans zijn onze klanten behoorlijk enthousiast over onze dienstverlening. Fijn voor ons, maar ook fijn voor jou om te lezen. Want dan hoor je het gelukkig ook van een ander.

Als webshop in comfortabele en mooie nachtmode van uitstekende kwaliteit, vinden wij het belangrijk dat onze klanten excellente service ervaren. Professioneel telefonisch contact om eerstelijnsvragen snel af te handelen hoort daarbij. De klantenservice optimaal bemannen is een uitdaging. Daarom hebben wij de klantenservice uitbesteed aan Voice to Voice, waardoor we dagelijks van 08.00 tot 20.00u en op zaterdag van 09.00 tot 17.00u optimaal bereikbaar zijn. Het is een prettig idee dat al onze klanten snel en correct te woord worden gestaan. En het scheelt ons veel tijd!

Eric Streefland mede-eigenaar Jolyz Pyjama-webshop

Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Bij de uitoefening van ons vak werken we met goed materieel en uitstekend gereedschap. Dan kan de binnendienst natuurlijk niet achterblijven. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agenda’s te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn voor onze klanten. En fijn voor ons, want het geeft veel rust.

Rob Schuil Directeur Schuil Isolatiezorg

Als makelaar ben ik vaker niet dan wel op kantoor. En als ik op kantoor ben, zit ik vaak met klanten aan tafel. Tijdens adviesgesprekken, bezichtigingen of als ik een taxatie opneem, wil ik niet afgeleid worden door binnenkomende telefoontjes. Maar ik wil wel dat mijn klanten snel te woord worden gestaan. Daarom neemt Voice to Voice alle inkomende gesprekken aan, beheren ze mijn agenda en volgen ze alle leads die via Funda binnenkomen onmiddellijk op. Dit levert mij een grote tijdsbesparing op, geeft rust en zorgt voor een professionele uitstraling van mijn makelaarskantoor.

Ruud Gort eigenaar Van Swoll Makelaars

Goed bereikbaar zijn en blijven is een must voor mijn bedrijf. Maar om te groeien moest ik mijn handen vrijmaken en kon ik niet langer zelf alle klanten te woord staan. Daarom is het heel prettig dat Voice to Voice de telefoon aanneemt en particulieren verder helpt zodat ze een bestelling plaatsen. Zakelijke klanten en grote opdrachtgevers worden wel direct naar mij doorverbonden. Mede door de goede klantenservice die we bieden heb ik Kaaspakket.com kunnen uitbouwen en blijven we groeien.

Wietske Borger directeur Kaaspakket.com

Soms is één persoon op de frontoffice voldoende, maar op andere momenten heb je aan vijf mensen nog niet genoeg. Nu we samenwerken met Voice to Voice zijn we altijd bereikbaar, missen we geen enkele (potentiële) klant en hebben we de beste responsetijd in de branche!

Hans Koppes directeur-eigenaar RE/MAX PRO Amsterdam

Een aantal jaren geleden begon ik mijn webshop in bouw- en houtbeschermingsproducten. Een webshop moet te allen tijde goed bereikbaar zijn, maar dat lukt niet als je de enige werknemer in je bedrijf bent. Vandaar dat ik Voice to Voice heb ingeschakeld om de livechat te beheren. Ik had voor een chatrobot kunnen kiezen, maar ik vind het belangrijk dat eerstelijnsvragen correct worden beantwoord en complexere vragen meteen worden doorgezet. Dat leidt niet alleen tot meer tevreden klanten, maar ook tot meer conversies.

Roelien Veuger eigenaar Zinka

De telemarketingcampagnes van Voice to Voice zijn een groot succes. Het heeft ons een hele mooie omzetvermeerdering en veel nieuwe klanten opgeleverd. Om eerlijk te zijn: ik heb het smoordruk!

Sybe Bakker directeur-eigenaar Laboclean

Nu Voice to Voice de telefoon aanneemt, zijn wij altijd bereikbaar. Ook als ons kantoor onbemand is. En Voice to Voice zorgt het hele jaar door voor afspraken met potentiële klanten. Hierdoor neemt de kans op een order steeds verder toe en genereren we meer omzet.

Menno Stundebeek eigenaar LumaDesq

We zochten naar een slimme, effectieve manier om leads warm te maken en op te volgen om meer kansen te creëren voor ons bedrijf. We raakten in gesprek met Voice to Voice en merkten direct dat de telemarketeers op basis van ervaring met ons konden meedenken. De samenwerking met Voice to Voice zorgt ervoor dat onze naamsbekendheid is toegenomen, het vertrouwen van klanten in onze dienstverlening groeit, we meer offertes uitbrengen en als gevolg daarvan meer omzet genereren. De aanpak van Voice to Voice is bijzonder effectief en we krijgen echt waar voor ons geld.

Pim Pera Algemeen directeur Instyle Concepts

Dit doen we ook

Alle diensten

Meer weten?

Als je nog vragen hebt of nog meer wilt weten, dan kun je contact met ons opnemen. We beloven dat we de telefoon opnemen!