Klantenservice uitbesteden

Alleen maar voordelen

Omdat blije klanten blijven

Natuurlijk wil je je klanten de allerbeste service bieden. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan: door onderbezetting of tijdens piekdrukte kun je misschien niet iedereen te woord staan. En goede klantenservicemedewerkers zijn niet alleen kostbaar, maar ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast wil je misschien ook gebruikmaken van klantenservice via sociale media of een chat, maar zie je op tegen het beheren daarvan. Herken je dit? Bij Voice to Voice kun je je klantenservice uitbesteden.

Proefperiode aangevraagd en dan?

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 04

Binnen 24 uur:

Binnen 24 uur nemen we telefonisch contact met je op. We horen graag hoe we jouw klanten de beste service kunnen bieden en wat de meestgestelde vragen zijn.

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 02

Binnen 36 uur:

We vragen een uniek telefoonnummer voor je aan. Inkomende gesprekken naar je vaste of mobiele telefoon schakel je vervolgens door naar dit nummer.

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 01

Binnen 48 uur:

Binnen 2 werkdagen staan we je klanten vriendelijke te woord, beantwoorden we veelgestelde vragen en handelen we overige verzoeken professioneel af.

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 03

Tevreden?

Ben je na de proefperiode tevreden? Dan zetten we onze samenwerking voort: voor klantenservice van het hoogste niveau!

Klantenservice: hoeft niet moeilijk te zijn

Als het om je klantenservice gaat, wil je het liefst een flexibele oplossing: alle vragen beantwoorden als het druk is, maar niet onnodig veel personeel hebben als het rustig is. Wij helpen jou en je klanten met een professionele oplossing.

Natuurlijk is je klantenservice een onmisbaar onderdeel van je salesproces: we weten allemaal dat het behouden van bestaande klanten meer oplevert dan het werven van nieuwe. Goede klantenservice zorgt daarmee niet alleen voor een betere klantbeleving en hogere klanttevredenheid, maar werkt ook conversieverhogend. Onze klantcontactspecialisten zorgen ervoor dat jouw klant bevestigd wordt in zijn keuze voor jouw bedrijf.

Meer rust

Hogere klanttevredenheid

Professionele uitstraling

Zo werkt het

Of je nu producten of diensten verkoopt, met of zonder webshop: bij Voice to Voice is je klantenservice in goede handen. Met het uitbesteden van je klantenservice haal je een flexibele en professionele oplossing in huis.

We maken goede afspraken over hoe we samenwerken. Dat gaat bijvoorbeeld over hoe je wilt dat we je klanten te woord staan, maar ook over welke vragen we wel en niet beantwoorden. Je kunt ervoor kiezen dat alle telefoontjes bij ons belanden of dat we alleen bijspringen als het te druk wordt. We kunnen bijna altijd binnen 2 werkdagen voor je aan de slag.

  • Bereikbaarheid: maandag tot en met vrijdag: 8.00 tot 20.00 uur. Zaterdag: 9.00 tot 17.00 uur.
  • Vriendelijke en ervaren klantcontactspecialisten.
  • Klantenservice in het Nederlands, Engels en Duits.
  • 90% van de telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden.
  • Eerstelijnsvragen beantwoorden we direct. Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
  • Afgestemd op jouw behoefte: van informatie geven tot orders noteren.
Klantenservice Uitbesteden Ervaren

De feiten op een rij

Je klantenservice uitbesteden kan al vanaf € 124,05 per maand, daarvoor handelen we 75 gesprekken af. Je kunt direct een proefperiode van een maand aanvragen, we kunnen je dan binnen 1 tot 2 werkdagen helpen. Voor sommige taken hebben we toegang tot je systemen nodig, bijvoorbeeld voor informatie over prijzen en orders. Aan het eind van elke maand krijg je in een rapport precies te zien wat we voor je gedaan hebben.

Steeds meer bedrijven gebruiken ook livechat als kanaal voor hun klantenservice. Daarom bieden we ook een livechatservice aan.

Als webshop in comfortabele en mooie nachtmode van uitstekende kwaliteit, vinden wij het belangrijk dat onze klanten excellente service ervaren. Professioneel telefonisch contact om eerstelijnsvragen snel af te handelen hoort daarbij. De klantenservice optimaal bemannen is een uitdaging. Daarom hebben wij de klantenservice uitbesteed aan Voice to Voice, waardoor we dagelijks van 08.00 tot 20.00u en op zaterdag van 09.00 tot 17.00u optimaal bereikbaar zijn. Het is een prettig idee dat al onze klanten snel en correct te woord worden gestaan. En het scheelt ons veel tijd!

Eric Streefland mede-eigenaar Jolyz Pyjama-webshop

Klantenservice vrijblijvend uitproberen?

Je mag onze klantenservice een maand lang proberen. Tijdens de proefperiode voeren we maximaal 20 gesprekken. De proefperiode kun je dagelijks opzeggen. Ben je tevreden, dan werken we daarna samen binnen een abonnement dat bij je past.

  • Hidden

Meer weten?

Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op. Ervaar je direct hoe goed onze eigen klantenservice is!