Telefoontraining
Beter bellen in no-timeErvaren trainers
Direct toepasbaar
Praktijkgericht
De belangrijkste kenmerken van onze telefoontraining
- Hoe sta je de klant professioneel te woord?
- Hoe ga je om met bezwaren of boze klanten en zet je dit vloeiend om in een positieve actie?
- Hoe zorg je dat een klacht ook een kans wordt, met bijverkoop als resultaat?
- Hoe maak je gebruik van de verschillende gedragsstijlen en leef je je in in je gesprekspartner?
Een goed telefoongesprek voeren is best een uitdaging
Met wat voor reden een klant of potentiƫle klant ook belt, je wilt ze altijd zo goed mogelijk helpen. Meestal gaat dat prima, maar lang niet altijd. Misschien lukt het je niet om mensen via de telefoon te overtuigen, of weet je niet goed hoe je moet omgaan met boze klanten. Ook is het lang niet altijd makkelijk om problemen van bellers op te lossen. Sterker nog: het voeren van een goed telefoongesprek is sowieso best een uitdaging!
Wat we vaak zien is dat Klantenservice teams behoefte hebben aan een professionele telefoontraining. Je leert technieken en ook de psychologie van gedrag en waarom mensen op een bepaalde manier reageren en hoe je daar op in kan spelen.
Offerteaanvraag en mogelijkheden
Onze trainingen worden verzorgd door ons Guy de Groot van Nova-Navitas. Naast een telefoontraining verzorgt Nova-Navitas in company trainingen op het gebied van verkoop, onderhandelingen, presenteren, strategie, teambuilding, DISC en coaching van de managers.
Wat we vaak zien is dat klasjes van 6 – 12 collega’s het beste werken.
Interessant? Vul het formulier in en Guy neemt contact met je op voor een intake en offerte.
Dit doen we ook
Waar wacht je nog op?
Bel 088 844 0844, maak gelijk online een afspraak of mail info@voicetovoice.nl