Telefoontraining

Om je telefonische vaardigheden te verbeteren

Haal het maximale uit uw telefoongesprekken

Verbeter uw telefonische vaardigheden met de trainingen telefonische acquisitie en klantvriendelijkheidstraining. Een telefoontraining zorgt ervoor dat u onderscheidend kunt zijn bij onderhandelingen met klanten. Aan de orden komen klanten overtuigen, communicatietechnieken, effectief inspelen op de persoonlijkheid en behoeftes van de gesprekspartner en praktische tips.

Vraag een offerte aan

Training bij u op kantoor

Tijdens deze incompany-training of training op locatie leren de deelnemers hun gesprekken te verbeteren en daarmee meer succes te boeken in telefonische verkoop. Wilt u dat een van onze telefoontrainers bij uw bedrijf langskomt om een training te geven? Neem dan contact met ons op door ons contactformulier in te vullen. Wij nemen binnen één werkdag contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Ervaren trainers

Direct toepasbaar

Praktijkgericht

Klantvriendelijkheidstraining

Wie vriendelijk te woord wordt gestaan, is sneller geneigd af te nemen. Word een goede gesprekspartner, leer écht luisteren naar de klant en hoor ook wat achterliggende behoeftes zijn tijdens deze incompany-training.

Meer over Voice to Voice
Telefoontraining Incompany

Telefoontraining iets voor u?

Haal het maximale uit telefoongesprekken. Verbeter uw telefonische vaardigheden met de trainingen telefonische acquisitie en klantvriendelijkheidstraining. Vraag snel een offerte aan!

Dit doen we ook

Alle diensten

Meer weten?

Als je nog vragen hebt of nog meer wilt weten, dan kun je contact met ons opnemen. We beloven dat we de telefoon opnemen!