Livechatservice: van bezoeker naar betalende klant

Probeer onze livechatservice 14 dagen gratis uit

Op een laagdrempelige manier in contact met nieuwe klanten

Het helpt bezoekers converteren

Perfect voor leadgeneratie

Beter bereikbaar en een hoge klanttevredenheid

Ervaar onze livechatservice 14 dagen gratis
Lees meer

Klanten beoordelen Voice to Voice met een 4.8/5*  

Google Reviews

Deze organisaties besteden de livechatservice naar volle tevredenheid aan ons uit

8341 Suydersee
6970 Htb
2031 Zinka
9058 Knipsel52
1464 Knipsel56
3484 Knipsel51
8141 Knipsel55
Schuil Isolatie Logo
Swoll Makelaars
Kaaspakket Logo Webshop
Remax
Lumadesq
Logo Instyle Concepts

Kies de oplossing die het best bij je past

14 dagen gratis en verblijvend uitproberen

Basic

25,30 / maand

Perfect tot 75 chats per maand

  • Je klanten krijgen snel een antwoord op veelgestelde vragen
  • Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
  • Gratis gespreksverslag na chat per e-mail
  • Incl. maandelijkse rapportage
  • Geen contract: maandelijks opzegbaar

Ontdek 1 maand gratis

High

228,35 / maand

De oplossing tot 225 chats per maand

  • Je klanten krijgen snel een antwoord op veelgestelde vragen
  • Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
  • Gratis gespreksverslag na chat per e-mail
  • Incl. maandelijkse rapportage
  • Geen contract: maandelijks opzegbaar

Probeer 1 maand gratis

Is er sprake van veel chatverkeer, wil je ook op sociale media klanten te woord staan of heb je specifieke wensen?

We kijken graag samen naar wat het best past bij jouw bedrijf of organisatie.

Ontvang een offerte

Livechatservice is onmisbaar

Een livechatservice is een prachtige manier om laagdrempelig in contact te komen met potentiële klanten op je website. Helaas is het beheren van livechat een behoorlijke uitdaging, waardoor het z’n doel zomaar voorbij kan schieten: niemand zit te wachten op een livechatservice waar je niet razendsnel geholpen wordt. Tegelijkertijd is het te kostbaar om altijd iemand te hebben die de livechat in de gaten houdt. Tenzij je kiest voor de livechatservice van Voice to Voice, dan ervaar je deze problemen niet meer.

Flexibel en laagdrempelig

Een chatservice op je website heeft allerlei voordelen. Het geeft je inzicht in de behoeftes van je klanten, helpt bezoekers converteren en leads genereren. Vooral als je een jongere doelgroep aanspreekt, is een chat onmisbaar: jongere generaties bellen nauwelijks meer, en livechat is het perfecte, laagdrempelige alternatief.

Maar livechat is niet alleen prettig voor je websitebezoekers. Het zorgt er namelijk ook voor dat er minder telefonie en e-mail binnenkomt, omdat je een groot deel van de vragen al in een vroeg stadium beantwoordt. Het gaat dus ook niet ten koste van je service of sales.

Sterker nog: een goede livechatservice is een belangrijk onderdeel van goede klantenservice. Het verhoogt de klanttevredenheid en de bereikbaarheid van je bedrijf, terwijl je ondertussen je klant de volledige vrijheid geeft via welk kanaal hij contact met je wil opnemen. Je livechat uitbesteden is ook nog eens een stuk goedkoper dan nieuw personeel aannemen voor een livechatservice.

Vragen of meer informatie? We helpen je graag.
Bel 088 844 0844 of start de chat!

De voordelen van livechatservice

Met een simpele tool wordt er een chatfunctie toegevoegd aan je website. Onze ervaren medewerkers zorgen er vervolgens voor dat alle vragen beantwoord worden: een mooie invulling van online klantenservice. Op basis van door jou verstrekte informatie, bijvoorbeeld uit je voorraadsysteem, geven we zelf antwoord op eerstelijnsvragen. Tweedelijnsvragen nemen we direct in behandeling en zetten we door naar de juiste medewerker. We kunnen meestal binnen 2 werkdagen voor je aan de slag.

  • Van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
  • Ervaren, professionele en vriendelijke medewerkers.
  • Afgestemd op jouw behoefte.
  • Positieve ervaring voor bezoekers van je website.
  • Meer conversies

Aanvullende diensten

E-mail beantwoorden

Eerstelijnsvragen beantwoorden we net zo makkelijk via de telefoon als per mail.

Agendabeheer

Afspraken inplannen of verzetten? Ook dat doen we met plezier!

Telefoonservice

Altijd telefonisch bereikbaar zijn? Met onze telefoonservice is dat mogelijk!

Optimale afhandeling

Met toegang tot het crm- of cms-pakket informeren we je klanten ook over voorraden, prijzen of de status van verzending.

Ontvang een offerte

Hoe klanten onze livechatservice ervaren

Een aantal jaren geleden begon ik mijn webshop in bouw- en houtbeschermingsproducten. Een webshop moet te allen tijde goed bereikbaar zijn, maar dat lukt niet als je de enige werknemer in je bedrijf bent. Vandaar dat ik Voice to Voice heb ingeschakeld om de livechat te beheren. Ik had voor een chatrobot kunnen kiezen, maar ik vind het belangrijk dat eerstelijnsvragen correct worden beantwoord en complexere vragen meteen worden doorgezet. Dat leidt niet alleen tot meer tevreden klanten, maar ook tot meer conversies.

Roelien Veuger Eigenaar Zinka

De feiten op een rij

Livechatservice uitbesteden kan al vanaf € 25,30 per maand. Je krijgt ook (direct) gratis een e-mail met de inhoud van de chat. Je kunt vandaag nog een proefperiode aanvragen van een maand, we kunnen dan meestal binnen 2 werkdagen voor je aan de slag. Aan het eind van de maand krijg je van ons een rapport met alle relevante informatie over de chats die we hebben afgehandeld.

Livechatservice vrijblijvend uitproberen?

Je mag onze livechatservice een maand lang proberen. De eerste 14 dagen met een maximum van 20 chats zijn gratis. Tevreden over onze livechatservice? Dan zetten we onze samenwerking voort in een abonnement dat perfect aansluit bij jouw behoefte.