Telefoonservice: altijd telefonisch bereikbaar voor je klanten
Probeer onze telefoonservice 2 weken gratis uit
Je bedrijf optimaal bereikbaar
Ook ‘s avonds en in het weekend
Ervaren telefonistes met kennis van jouw bedrijf
Je loopt geen enkele klant mis
Klanten beoordelen Voice to Voice met een 4.8/5*
Deze organisaties besteden de telefoonservice naar volle tevredenheid aan ons uit
Kies de oplossing die het meest bij je past
2 weken gratis en verblijvend uitproberenBasic
€ 45,00 / maand
Perfect voor starters en zzp’ers
Inclusief 10 gesprekken Doorverbinden: €1,35 per gesprek Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail €2,50 per extra gesprek Maandelijks opzegbaar
Basic+
€ 75,50 / maand
Ideaal tot 75 gesprekken per maand
Tarief per gesprek: €0,00 €1,00 voor gesprekken langer dan 90 seconden Doorverbinden: €1,35 per gesprek Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Maandelijks opzegbaar
High
€ 228,35 / maand
De oplossing tot 150 gespreken per maand
Tarief per gesprek: €0,00 €1,00 voor gesprekken langer dan 90 seconden Doorverbinden: €1,35 per gesprek Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Maandelijks opzegbaar
Is er sprake van veel telefoonverkeer, wil je 24/7 bereikbaar zijn of heb je andere specifieke wensen?
We kijken graag samen naar wat het best past bij jouw bedrijf of organisatie.
Controle onder handbereik
Altijd bereikbaar zijn, dat lukt helaas niet. Soms mis je een telefoontje omdat je in bespreking zit, of zet je je telefoon af en toe uit als je geconcentreerd wilt werken. Hierdoor loop je mogelijk klanten mis, maar een telefoniste of receptioniste in dienst nemen is erg duur.
En dan hebben we het nog niet gehad over de tijd die het kost om je voicemails terug te luisteren en terug te bellen. Hoe vaak schiet dat er ook niet bij in?
Zonde, zeker als je bedenkt dat er een betaalbare, professionele en flexibele oplossing is: telefoonservice van Voice to Voice. Wij staan je klanten te woord, zodat jij je op jouw werk kunt richten.
Altijd telefonisch bereikbaar? Geen probleem!
Stel je eens voor: jouw bedrijf is altijd telefonisch bereikbaar, zonder dat jij de hele dag met je telefoon in de weer hoeft te zijn. Met onze telefoonservice is dat precies wat je krijgt. Onze telefonistes staan jouw klanten vriendelijk te woord, wat zorgt voor een professionele uitstraling en optimaal klantcontact. Je zult nooit meer een potentiële klant mislopen omdat je even de telefoon niet kunt opnemen, elke beller krijgt de aandacht die hij verdient.
Die bellers weten trouwens niet dat je een externe telefoonservice gebruikt, we staan je klanten te woord zoals je dat zelf zou doen. Het mooiste is dat telefoonservice van Voice to Voice flexibel in te zetten is. Is het druk, dan schakelen we snel bij. Andersom betaal je niet voor overcapaciteit als het rustiger is.
Vragen of meer informatie? We helpen je graag.
Bel 088 844 0844 of start de chat!
Alleen maar voordelen
Onze telefoonservice is geschikt voor praktisch elke ondernemer en elk bedrijf, ongeacht de grootte of de branche. Zodra we gaan samenwerken, krijg je een uniek telefoonnummer om je telefoontjes naar door te schakelen, zodat wij weten voor welk bedrijf we opnemen. Er verandert tegelijkertijd niets aan je eigen telefoonnummer. Je kunt de telefoonservice daarnaast ook aanvullen met agendabeheer.
- Jouw bedrijf optimaal bereikbaar: op werkdagen vanaf 08.00 uur, ‘s avonds tot 20.00 uur en/of op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
- Het is zelfs mogelijk om onze telefoonservice 24/7 in te schakelen.
- Vriendelijke en ervaren telefonistes die zich volledig hebben ingelezen in jouw bedrijf.
- De bellers worden te woord gestaan in het Nederlands, Engels en Duits.
- 90% van de telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden.
- Je kunt altijd zelf opnemen en alleen de overloop naar ons door te sturen.
- Afgestemd op jouw behoefte: van informatie geven tot orders noteren.
Aanvullende diensten
E-mail beantwoorden
Eerstelijnsvragen beantwoorden we net zo makkelijk via de telefoon als per mail.
Agendabeheer
Afspraken inplannen of verzetten? Ook dat doen we met plezier!
Beheer sociale media
We beantwoorden vragen die gesteld worden via sociale media.
Livechatserivce
Via de livechat helpen we je klanten razendsnel verder.
Hoe klanten onze telefoonservice ervaren
We staan vaak alleen of met z’n tweeën in de winkel. En we hebben regelmatig afspraken met klanten. Deze afspraken duren soms tot wel twee uur. We willen onze klanten ongestoord aandacht geven, dus tijdens deze afspraken kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo weten we precies waar het over gaat en kunnen we ons goed voorbereiden voordat we terugbellen.
Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Bij de uitoefening van ons vak werken we met goed materieel en uitstekend gereedschap. Dan kan de binnendienst natuurlijk niet achterblijven. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agenda’s te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn voor onze klanten. En fijn voor ons, want het geeft veel rust.
Zo werkt het
Tijdens de intake nemen we een vragenlijst door om de communicatiestijl te bepalen, zodat je bellers goed geholpen worden. Meestal kunnen we binnen 2 werkdagen voor je aan de slag. We sturen je gratis een e-mail na een gesprek, waarin we je laten wie er gebeld heeft en waarom. Je kunt dan zelf bepalen wanneer je terugbelt, zonder dat je tijd kwijt bent aan het afluisteren van je voicemail.
Telefoonservice vrijblijvend uitproberen?
Vraag direct een gratis proefperiode van 2 weken aan. We kunnen binnen 1 tot 2 werkdagen voor je aan de slag. De proefperiode kun je dagelijks opzeggen. Ben je tevreden, dan werken we daarna samen binnen een abonnement dat bij je past. Daarna is je contract maandelijks opzegbaar. Je betaalt geen aansluitkosten.