Livechatservice uitbesteden

Eindelijk haalbaar

Onmisbaar en nu ook haalbaar

Een livechatservice is een prachtige manier om laagdrempelig in contact te komen met potentiële klanten op je website. Helaas is het beheren van livechat een behoorlijke uitdaging, waardoor het z’n doel zomaar voorbij kan schieten: niemand zit te wachten op een livechatservice waar je niet razendsnel geholpen wordt. Tegelijkertijd is het te kostbaar om altijd iemand te hebben die de livechat in de gaten houdt. Tenzij je kiest voor de livechatservice van Voice to Voice, dan ervaar je deze problemen niet meer.

Proefperiode starten
Vraag offerte aan

Proefperiode aangevraagd en dan?

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 04

Binnen 24 uur:

Binnen 1 werkdag nemen we telefonisch contact met je op voor een briefing. We horen graag hoe we jouw klanten het best te woord kunnen staan.

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 02

Binnen 36 uur:

Wij regelen de techniek en geven je een duidelijke instructie om de chatfunctie aan je site toe te voegen. Lukt het niet? Dan staan we je bij met raad en daad.

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 01

Binnen 48 uur:

Binnen 2 werkdagen chatten we met jouw klanten en ben je online optimaal bereikbaar. Al je chats worden snel en professioneel afgehandeld.

Voice To Voice Procedure Icon Set 4 2021 03

Tevreden?

Smaakt de proefperiode naar meer? Heel fijn! Dan blijven we met plezier de chat beheren: voor een optimale online klantenservice en tevreden klanten!

Livechatservice: flexibel en laagdrempelig

Een chatservice op je website heeft allerlei voordelen. Het geeft je inzicht in de behoeftes van je klanten, helpt bezoekers converteren en leads genereren. Vooral als je een jongere doelgroep aanspreekt, is een chat onmisbaar: jongere generaties bellen nauwelijks meer, en livechat is het perfecte, laagdrempelige alternatief.

Maar livechat is niet alleen prettig voor je websitebezoekers. Het zorgt er namelijk ook voor dat er minder telefonie en e-mail binnenkomt, omdat je een groot deel van de vragen al in een vroeg stadium beantwoordt. Het gaat dus ook niet ten koste van je service of sales. Sterker nog: een goede livechatservice is een belangrijk onderdeel van goede klantenservice. Het verhoogt de klanttevredenheid en de bereikbaarheid van je bedrijf, terwijl je ondertussen je klant de volledige vrijheid geeft via welk kanaal hij contact met je wil opnemen. Je livechat uitbesteden is ook nog eens een stuk goedkoper dan nieuw personeel aannemen voor een livechatservice.

Moderne klantenservice

Geen zorgen over bezetting

Conversieverhogend

Zo werkt het

Met een simpele tool wordt er een chatfunctie toegevoegd aan je website. Onze ervaren medewerkers zorgen er vervolgens voor dat alle vragen beantwoord worden: een mooie invulling van online klantenservice. Op basis van door jou verstrekte informatie, bijvoorbeeld uit je voorraadsysteem, geven we zelf antwoord op eerstelijnsvragen. Tweedelijnsvragen nemen we direct in behandeling en zetten we door naar de juiste medewerker. We kunnen meestal binnen 2 werkdagen voor je aan de slag.

  • Van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
  • Ervaren, professionele en vriendelijke medewerkers.
  • Afgestemd op jouw behoefte.
  • Positieve ervaring voor bezoekers van je website.
  • Meer conversies
Livechatservice uitproberen
Livechatservice Uitbesteden Ervaren

De feiten op een rij

Livechatservice uitbesteden kan al vanaf € 24,95 per maand. Je krijgt ook (direct) gratis een e-mail met de inhoud van de chat. Je kunt vandaag nog een proefperiode aanvragen van een maand, we kunnen dan meestal binnen 2 werkdagen voor je aan de slag. Aan het eind van de maand krijg je van ons een rapport met alle relevante informatie over de chats die we hebben afgehandeld.

Een aantal jaren geleden begon ik mijn webshop in bouw- en houtbeschermingsproducten. Een webshop moet te allen tijde goed bereikbaar zijn, maar dat lukt niet als je de enige werknemer in je bedrijf bent. Vandaar dat ik Voice to Voice heb ingeschakeld om de livechat te beheren. Ik had voor een chatrobot kunnen kiezen, maar ik vind het belangrijk dat eerstelijnsvragen correct worden beantwoord en complexere vragen meteen worden doorgezet. Dat leidt niet alleen tot meer tevreden klanten, maar ook tot meer conversies.

Roelien Veuger Eigenaar Zinka

Livechatservice vrijblijvend uitproberen?

Je mag onze livechatservice een maand lang proberen. De eerste twee weken met een maximum van 20 chats zijn gratis. Tevreden over onze livechatservice? Dan zetten we onze samenwerking voort in een abonnement dat perfect aansluit bij jouw behoefte.

Dit doen we ook

Alle diensten

Meer weten?

Als je nog vragen hebt, kun je ze direct stellen via onze livechatfunctie. Je kunt natuurlijk ook op een andere manier contact met ons opnemen.