Klantenservice webshop
Uitbesteden kan nu!Moderne klantenservice
Geen zorgen over bezetting
Conversieverhogend
Verdien de klantenservice terug
De kosten voor een klantenservice op afstand verdienen zichzelf terug. Dit zijn de voordelen op een rij.
- Geen kosten voor extra personeel
- Medewerkers die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen van uw branche en bedrijf
- Professionele klantenservice die uw webshop kent
- Vergroot uw klanttevredenheid
- Tevreden klanten keren terug
Jouw klant te woord via telefoon, chat, social media en e-mail
Klanten nemen om diverse redenen contact op met jouw klantenservice. Om informatie over retourneren, over te plaatsen bestellingen, artikelen die niet ontvangen zijn, voorraden, garanties. Dat gebeurt nog steeds telefonisch, maar ook steeds vaker via chat, e-mail of zelfs social media.
Voice to Voice kan deze klantenservice overnemen. Ook via alle bovengenoemde kanalen. Onze professionele en ervaren medewerkers staan jouw klanten te woord zoals je het zelf ook zou doen. Zo krijgen ze direct antwoord op een manier die bij jouw bedrijf past.
Jouw tone of voice
De klant mag op geen enkel moment het idee krijgen dat deze met een externe medewerker spreekt. Daarom verdiepen onze telefonisten zich in jouw bedrijf en benaderen de klanten die past bij jouw webwinkel. Zo geef jij een visitekaartje af waar je volledig achterstaat.
Dat doen we door eerst uitgebreid met je te praten over jouw wensen en verwachtingen. Wij bieden daarbij service op maat. Wil je daar meer over weten? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan en wij bieden je een abonnement aan dat volledig bij je past.
Klantenservice webshop uitbesteden?
Wil je dat wij jouw klanten te woord staan via telefoon, chat, social media en e-mail? Dat kan! Vraag direct een vrijblijvende offerte aan.
Dit doen we ook
Meer weten?
Als je nog vragen hebt, kun je ze direct stellen via onze livechatfunctie. Je kunt natuurlijk ook op een andere manier contact met ons opnemen.