Klantenservice webshop

Uitbesteden kan nu!

Uw klant te woord via telefoon, chat, social media en e-mail

Klanten nemen om diverse redenen contact op met uw klantenservice. Om informatie over retourneren, over te plaatsen bestellingen, artikelen die niet ontvangen zijn, voorraden, garanties. Dat gebeurt nog steeds telefonisch, maar ook steeds vaker via chat, e-mail of zelfs social media.

Voice to Voice kan deze klantenservice overnemen. Ook via alle bovengenoemde kanalen. Onze professionele en ervaren medewerkers staan uw klanten te woord zoals u het zelf ook zou doen. Zo krijgen ze direct antwoord op een manier die bij uw bedrijf past.

Uw tone of voice

De klant mag op geen enkel moment het idee krijgen dat deze met een externe medewerker spreekt. Daarom verdiepen onze telefonisten zich in uw bedrijf en benaderen de klanten die past bij uw webwinkel. Zo geeft u een visitekaartje af waar u volledig achterstaat. 

Dat doen we door eerst uitgebreid met u te praten over uw wensen en verwachtingen. Wij bieden daarbij service op maat. Wilt u daar meer over weten? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan en wij bieden u een abonnement aan dat volledig bij u past. 

Moderne klantenservice

Geen zorgen over bezetting

Conversieverhogend

Verdien de klantenservice terug


De kosten voor een klantenservice op afstand verdienen zichzelf terug. Dit zijn de voordelen op een rij.

  • Geen kosten voor extra personeel
  • Medewerkers die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen van uw branche en bedrijf
  • Professionele klantenservice die uw webshop kent
  • Vergroot uw klanttevredenheid
  • Tevreden klanten keren terug

Klantenservice webshop uitbesteden?

Wilt u dat wij uw klanten te woord staan via telefoon, chat, social media en e-mail? Dat kan! Vraag direct een vrijblijvende offerte aan.

  • Hidden

Meer weten?

Als je nog vragen hebt, kun je ze direct stellen via onze livechatfunctie. Je kunt natuurlijk ook op een andere manier contact met ons opnemen.