Webshop klantenservice

Klantenservice uitbesteden?
Webshop klantenservice

Bereikbaar wanneer u dat wilt

Klantenservice op maat

Via telefoon, chat, social media en/of
e-mail

Ervaren medewerkers

Die zich verdiepen in uw webshop

Geen studenten

Alleen professionals

Vloeiend in meerdere talen

Nederlands (ABN), Engels en Duits

Profiteer van meer inkomsten

Dankzij een goede klantenservice

Uw klant te woord via telefoon, chat, social media en e-mail

Klanten nemen om diverse redenen contact op met uw klantenservice. Om informatie over retourneren, over te plaatsen bestellingen, artikelen die niet ontvangen zijn, voorraden, garanties. Dat gebeurt nog steeds telefonisch, maar ook steeds vaker via chat, e-mail of zelfs social media. 

Voice to Voice kan deze klantenservice overnemen. Ook via alle bovengenoemde kanalen. Onze professionele en ervaren medewerkers staan uw klanten te woord zoals u het zelf ook zou doen. Zo krijgen ze direct antwoord op een manier die bij uw bedrijf past. 

Vraag een offerte aan

Uw tone of voice

De klant mag op geen enkel moment het idee krijgen dat deze met een externe medewerker spreekt. Daarom verdiepen onze telefonisten zich in uw bedrijf en benaderen de klanten die past bij uw webwinkel. Zo geeft u een visitekaartje af waar u volledig achterstaat. 

Dat doen we door eerst uitgebreid met u te praten over uw wensen en verwachtingen. Wij bieden daarbij service op maat. Wilt u daar meer over weten? Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan en wij bieden u een abonnement aan dat volledig bij u past. 

Vraag een offerte aan Bel ons

Verdien de klantenservice terug

De kosten voor een klantenservice op afstand verdienen zichzelf terug. Dit zijn de voordelen op een rij. 

Geen kosten voor extra personeel
Medewerkers die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen van uw branche en bedrijf
Professionele klantenservice die uw webshop kent
Vergroot uw klanttevredenheid
Tevreden klanten keren terug

Wilt u ook een optimale klantenservice voor uw webshop?
Neem contact met ons op!