Klantenservice van hoog niveau die precies
aansluit bij jouw wensen

Probeer onze klantenservice 1 maand gratis uit

Je bedrijf optimaal bereikbaar

Ook s’ avonds en in het weekend

Ervaren klantcontactspecialisten met kennis van jouw bedrijf

Afgestemd op jouw behoefte

Ervaar onze klantenservice 1 maand gratis
Lees meer

Klanten beoordelen Voice to Voice met een 4.8/5*  

Google Reviews

Deze organisaties besteden de klantenservice naar volle tevredenheid aan ons uit

8341 Suydersee
6970 Htb
2031 Zinka
9058 Knipsel52
1464 Knipsel56
3484 Knipsel51
8141 Knipsel55
Schuil Isolatie Logo
Swoll Makelaars
Kaaspakket Logo Webshop
Remax
Lumadesq
Logo Instyle Concepts

Kies de oplossing die het meest bij je past

1 maand gratis en verblijvend uitproberen

Value

124,05 / maand

Perfect tot 75 gesprekken per maand

  • Voor telefoon en chat
  • Eerstelijnsvragen handelen wij direct af
  • Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
  • Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail
  • Incl. maandelijkse rapportage
  • Geen contract: dagelijks opzegbaar

Ontdek 1 maand gratis

Premium

338,00 / maand

De oplossing tot 225 gespreken per maand

  • Voor telefoon en chat
  • Eerstelijnsvragen handelen wij direct af
  • Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
  • Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail
  • Incl. maandelijkse rapportage
  • Geen contract: dagelijks opzegbaar

Probeer 1 maand gratis

Is er sprake van veel telefoonverkeer, moet de chat extra goed bemand moet worden of heb je specifieke wensen?

We kijken graag samen naar wat het best past bij jouw bedrijf of organisatie.

Ontvang een offerte

Omdat blije klanten blijven

Natuurlijk wil je je klanten de allerbeste service bieden. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan: door onderbezetting of tijdens piekdrukte kun je misschien niet iedereen te woord staan. En goede klantenservicemedewerkers zijn niet alleen kostbaar, maar ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast wil je misschien ook gebruikmaken van klantenservice via sociale media of een chat, maar zie je op tegen het beheren daarvan.

Klantenservice: hoeft niet moeilijk te zijn

Als het om je klantenservice gaat, wil je het liefst een flexibele oplossing: alle vragen beantwoorden als het druk is, maar niet onnodig veel personeel hebben als het rustig is.

Natuurlijk is je klantenservice een onmisbaar onderdeel van je salesproces: we weten allemaal dat het behouden van bestaande klanten meer oplevert dan het werven van nieuwe.

Goede klantenservice zorgt daarmee niet alleen voor een betere klantbeleving en hogere klanttevredenheid, maar werkt ook conversieverhogend.

Vragen of meer informatie? We helpen je graag.
Bel 088 844 0844 of start de chat!

Alleen maar voordelen

Of je nu producten of diensten verkoopt, met of zonder webshop: bij Voice to Voice is je klantenservice in goede handen. Onze klantcontactspecialisten zorgen ervoor dat jouw klant bevestigd wordt in zijn keuze voor jouw bedrijf. En met het uitbesteden van je klantenservice haal je een flexibele en professionele oplossing in huis.

  • Jouw klantenservice optimaal bereikbaar: op werkdagen vanaf 08.00 uur, ‘s avonds tot 20.00 uur en/of op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
  • Vriendelijke en ervaren klantcontactspecialisten die zich volledig hebben ingelezen in jouw bedrijf.
  • De bellers worden te woord gestaan in het Nederlands, Engels en Duits.
  • 90% van de telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden.
  • Jouw klanten krijgen direct een antwoord op eerstelijnsvragen.
  • Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
  • Afgestemd op jouw behoefte: van informatie geven tot orders noteren.

Aanvullende diensten

E-mail beantwoorden

Eerstelijnsvragen beantwoorden we net zo makkelijk via de telefoon als per mail.

Agendabeheer

Afspraken inplannen of verzetten? Ook dat doen we met plezier!

Beheer sociale media

We beantwoorden vragen die gesteld worden via sociale media

Optimale afhandeling

Geef ons toegang tot het crm- of cms-pakket en we informeren jouw klanten ook over voorraden, prijzen of de status van verzending.

Ontvang een offerte

Hoe klanten onze dienstverlening ervaren

We staan vaak alleen of met z’n tweeën in de winkel. En we hebben regelmatig afspraken met klanten. Deze afspraken duren soms tot wel twee uur. We willen onze klanten ongestoord aandacht geven, dus tijdens deze afspraken kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo weten we precies waar het over gaat en kunnen we ons goed voorbereiden voordat we terugbellen.

Woninginrichting Aanhuis.nl
Ivona Skokic eigenaar Woninginrichting-AanHuis.nl Groningen

Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Bij de uitoefening van ons vak werken we met goed materieel en uitstekend gereedschap. Dan kan de binnendienst natuurlijk niet achterblijven. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agenda’s te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn voor onze klanten. En fijn voor ons, want het geeft veel rust.

Rob Schuil Directeur Schuil Isolatiezorg

Zo werkt het

We maken goede afspraken over hoe we samenwerken. Dat gaat bijvoorbeeld over hoe je wilt dat we je klanten te woord staan, maar ook over welke vragen we wel en niet beantwoorden. Je kunt ervoor kiezen dat alle telefoontjes bij ons belanden of dat we alleen bijspringen als het te druk wordt. We kunnen bijna altijd binnen 2 werkdagen voor je aan de slag.

Klantenservice vrijblijvend uitproberen?

Je mag onze klantenservice een maand lang proberen. Tijdens de proefperiode voeren we maximaal 20 gesprekken. De proefperiode kun je dagelijks opzeggen. Ben je tevreden, dan werken we daarna samen binnen een abonnement dat bij je past.