Klantenservice van hoog niveau die precies
aansluit bij jouw wensen
Probeer onze klantenservice 1 maand gratis uit
Je bedrijf optimaal bereikbaar
Ook s’ avonds en in het weekend
Ervaren klantcontactspecialisten met kennis van jouw bedrijf
Afgestemd op jouw behoefte
Klanten beoordelen Voice to Voice met een 4.8/5*
Deze organisaties besteden de klantenservice naar volle tevredenheid aan ons uit
Kies de oplossing die het meest bij je past
1 maand gratis en verblijvend uitproberenValue
€ 124,05 / maand
Perfect tot 75 gesprekken per maand
Voor telefoon en chat Eerstelijnsvragen handelen wij direct af Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker. Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Geen contract: dagelijks opzegbaar
High
€ 228,35 / maand
Ideaal voor 75 tot 150 gesprekken per maand
Voor telefoon en chat Eerstelijnsvragen handelen wij direct af Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker. Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Geen contract: dagelijks opzegbaar
Premium
€ 338,00 / maand
De oplossing tot 225 gespreken per maand
Voor telefoon en chat Eerstelijnsvragen handelen wij direct af Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker. Gratis gespreksverslag na gesprek per e-mail Incl. maandelijkse rapportage Geen contract: dagelijks opzegbaar
Is er sprake van veel telefoonverkeer, moet de chat extra goed bemand moet worden of heb je specifieke wensen?
We kijken graag samen naar wat het best past bij jouw bedrijf of organisatie.
Omdat blije klanten blijven
Natuurlijk wil je je klanten de allerbeste service bieden. Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan: door onderbezetting of tijdens piekdrukte kun je misschien niet iedereen te woord staan. En goede klantenservicemedewerkers zijn niet alleen kostbaar, maar ook nog eens lastig te vinden. Daarnaast wil je misschien ook gebruikmaken van klantenservice via sociale media of een chat, maar zie je op tegen het beheren daarvan.
Klantenservice: hoeft niet moeilijk te zijn
Als het om je klantenservice gaat, wil je het liefst een flexibele oplossing: alle vragen beantwoorden als het druk is, maar niet onnodig veel personeel hebben als het rustig is.
Natuurlijk is je klantenservice een onmisbaar onderdeel van je salesproces: we weten allemaal dat het behouden van bestaande klanten meer oplevert dan het werven van nieuwe.
Goede klantenservice zorgt daarmee niet alleen voor een betere klantbeleving en hogere klanttevredenheid, maar werkt ook conversieverhogend.
Vragen of meer informatie? We helpen je graag.
Bel 088 844 0844 of start de chat!
Alleen maar voordelen
Of je nu producten of diensten verkoopt, met of zonder webshop: bij Voice to Voice is je klantenservice in goede handen. Onze klantcontactspecialisten zorgen ervoor dat jouw klant bevestigd wordt in zijn keuze voor jouw bedrijf. En met het uitbesteden van je klantenservice haal je een flexibele en professionele oplossing in huis.
- Jouw klantenservice optimaal bereikbaar: op werkdagen vanaf 08.00 uur, ‘s avonds tot 20.00 uur en/of op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
- Vriendelijke en ervaren klantcontactspecialisten die zich volledig hebben ingelezen in jouw bedrijf.
- De bellers worden te woord gestaan in het Nederlands, Engels en Duits.
- 90% van de telefoontjes beantwoorden we binnen 30 seconden.
- Jouw klanten krijgen direct een antwoord op eerstelijnsvragen.
- Tweedelijnsvragen worden doorgezet naar de juiste medewerker.
- Afgestemd op jouw behoefte: van informatie geven tot orders noteren.
Aanvullende diensten
E-mail beantwoorden
Eerstelijnsvragen beantwoorden we net zo makkelijk via de telefoon als per mail.
Agendabeheer
Afspraken inplannen of verzetten? Ook dat doen we met plezier!
Beheer sociale media
We beantwoorden vragen die gesteld worden via sociale media
Optimale afhandeling
Geef ons toegang tot het crm- of cms-pakket en we informeren jouw klanten ook over voorraden, prijzen of de status van verzending.
Hoe klanten onze dienstverlening ervaren
We staan vaak alleen of met z’n tweeën in de winkel. En we hebben regelmatig afspraken met klanten. Deze afspraken duren soms tot wel twee uur. We willen onze klanten ongestoord aandacht geven, dus tijdens deze afspraken kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo weten we precies waar het over gaat en kunnen we ons goed voorbereiden voordat we terugbellen.
Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Bij de uitoefening van ons vak werken we met goed materieel en uitstekend gereedschap. Dan kan de binnendienst natuurlijk niet achterblijven. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agenda’s te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn voor onze klanten. En fijn voor ons, want het geeft veel rust.
Zo werkt het
We maken goede afspraken over hoe we samenwerken. Dat gaat bijvoorbeeld over hoe je wilt dat we je klanten te woord staan, maar ook over welke vragen we wel en niet beantwoorden. Je kunt ervoor kiezen dat alle telefoontjes bij ons belanden of dat we alleen bijspringen als het te druk wordt. We kunnen bijna altijd binnen 2 werkdagen voor je aan de slag.
Klantenservice vrijblijvend uitproberen?
Je mag onze klantenservice een maand lang proberen. Tijdens de proefperiode voeren we maximaal 20 gesprekken. De proefperiode kun je dagelijks opzeggen. Ben je tevreden, dan werken we daarna samen binnen een abonnement dat bij je past.