Interview Menno Stundebeek, Lumadesq

Betrouwbaar overkomen en actief zoeken naar nieuwe klanten

Lumadesq levert werkplekzonwering voor kantoren, zorginstellingen en scholen. Eigenaar Menno Stundebeek vindt het van groot belang om betrouwbaar over te komen. Daarom neemt Voice to Voice namens Lumadesq de telefoon op. Lumadesq is nu altijd bereikbaar, ook als er niemand op kantoor is. Daarnaast is Menno Stundebeek actief op zoek naar nieuwe klanten. Telemarketing van Voice to Voice helpt daarbij.


Altijd telefonisch bereikbaar

Menno Stundebeek: “Voice to Voice neemt de telefoon aan als ons kantoor onbemand is. Dat is regelmatig het geval: we zijn veel onderweg en werken vaak op locatie. Ik vind het belangrijk dat de telefoon altijd wordt opgenomen. Dat wekt vertrouwen bij bestaande en potentiële klanten.”


Doorschakelen naar mobiel niet professioneel

“Natuurlijk kun je de vaste lijn ook doorschakelen naar mobiel, maar er zijn altijd momenten waarbij je niet kunt of wilt opnemen. Bijvoorbeeld als je in gesprek bent met een klant of als je op het schoolplein staat om je kinderen op te halen. Neem je toch op, dan laat je meestal geen positieve indruk achter. Ik wil niet dat degene die mij belt denkt: had hij maar niet opgenomen. Dat Voice to Voice onze telefoon aanneemt, geef rust. We krijgen altijd een mailtje, zodat we iemand zo snel mogelijk kunnen terugbellen. Als het écht dringend is, dan verbinden ze de beller met ons door.”


Minder pieken, meer omzet

“Met alleen bereikbaar zijn, ben je er natuurlijk niet. Om met nieuwe klanten in contact te komen, staan wij regelmatig op beurzen. Na een beurs ontstaat er een enorme piek in het aantal afspraken, maar na een maand bloed dat weer dood. Wil ik het hele jaar door afspraken hebben, dan zou ik veel vaker op beurzen moeten staan. Dat is vrij intensief. Nu Voice to Voice de telemarketing voor ons doet, hebben we verspreid over het jaar afspraken en neemt de kans op een order steeds verder toe. Voice to Voice helpt ons om omzet te generen.


Potentiële klanten met echte interesse

“Het lukt Voice to Voice heel goed om afspraken in te plannen bij potentiële klanten die écht geïnteresseerd zijn in onze producten. De bedrijven bij wie wij op bezoek gaan, herkennen zich in het probleem en ze verwachten al dat wij het voor ze kunnen oplossen. Dat is heel prettig binnenkomen. We hebben natuurlijk ook echt iets te melden en zorgen voor een leefbaar werkklimaat. Of dat nu in een kantoorgebouw is, bij een zorginstelling of op een school met digiborden en beeldschermen in een steeds voller wordende klaslokalen.”


Aan wie zou je Voice to Voice aanbevelen?

“Ik beveel Voice to Voice regelmatig aan. Ik vind het heel prettig om flexibel te zijn. Als ik iemand in dienst zou nemen voor telefonische acquisitie, dan heb ik daar de verantwoordelijkheid voor. Dat wil ik liever niet. Ik richt me nu op datgene waarin ik goed ben. We hebben eigen monteurs, echte vakmensen, in dienst die zorgen voor de montage. En ik huur vakmensen in die de telefoon aannemen en aan telemarketing doen.”


Hetzelfde DNA

“De mensen van Voice to Voice hebben hetzelfde dna als wij. Daarom is de samenwerking met Voice to Voice goed. Als de resultaten van een campagne wat tegenvallen dan hebben we daarover contact. Sowieso ontmoeten we elkaar een paar keer per jaar en bespreken wat er verbetert kan worden. Voice to Voice gaat echt voor resultaat, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Dat werkt heel prettig. ”
 

Bekijk onze diensten

Menno Stundebeek, eigenaar LumaDesq

Hoe lekker het ook is wanneer de zon schijnt, op je werk moet je er geen last van hebben. Vooral beeldschermreflectie en hoogoplopende temperaturen zijn hinderlijk. Daarom levert Lumadesq werkplekzonwering voor kantoren, zorginstellingen en scholen. Lumadesq werkplekzonwering is warmtewerend, isolerend en transparant.

www.lumadesq.nl