Voor het advocatenkantoor, de hypotheekshop, de notaris, het verzekeringskantoor, de executive search.
Jouw assistente en secretariële ondersteuningElke cliënt netjes te woord gestaan
Jouw tone of voice
Berichten in je mail
Bereikbaar terwijl jij dossiers behandelt.
Als advocaat, notaris, financiële- en zakelijke dienstverlener kan je moeilijk de telefoon beantwoorden tijdens afspraken, vergaderingen, collegiaal overleg of tijdens na- of bijscholing. Daarom heb je ook vaak een secretaresse in dienst. Maar wat als je kampt met personele problemen, of als je de juiste niet kan vinden? Dan ben je per definitie slecht bereikbaar. En heb je tijd voor een gesprek, dan alsnog te weinig tijd om je afspraken te maken en te verzetten.
Tijdens piekmoment en daluren kan dit een hele uitdaging zijn om zo te houden. Door de onvoorspelbaarheid van pieken en dalen wordt vaak een extra fulltime kracht ingezet met daarbij de fulltime loonkosten. Deze kostbare ‘oplossing’ kan ook vervangen worden door onze flexibele secretariële ondersteuning.
Wij hebben een team van telefonisten die alle inkomende oproepen beantwoordt, afspraken maakt en de agenda beheert. We werken met jouw systeem. Zowel tijdelijk als structureel, zodat jij je volledig kan richten op jouw cliënten en vaste personeelskosten verminderd. De praktijk of zaak is altijd bereikbaar, jouw cliënten zijn meer tevreden door de snellere afhandeling en jouw vaste kosten dalen aanzienlijk.
Onze diensten voor de zakelijke en juridische dienstverlener
Waar wacht je nog op?
Bel 088 844 0844, maak gelijk online een afspraak of mail info@voicetovoice.nl