Voor de installateur, logistiek, vervoer, duurzaamheid, autobranche, verhuur, retail, woninginrichters, isolatiehandel, zonnepanelen, machinefabriek en veel meer.

Jouw assistente en secretariële ondersteuning

Elke klant netjes te woord gestaan

Jij met je vak bezig

Geen apart personeel nodig

Bereikbaar terwijl jij met je vak bezig bent.

Als installateur, schilder, zonnepanelen business, verhuisbedrijf, autozaak of werkplaats, machinefabriek, isolatiehandel, woninginrichter, meubelzaak, bruin- en witgoedzaak, overige retail etc kan je soms niet de telefoon beantwoorden tijdens werkzaamheden en afspraken, vergaderingen, collegiaal overleg of tijdens na- of bijscholing. En vaak heb je ook niet de luxe van een aparte binnendienst of vaste telefoniste. Of misschien heb je die wel, maar kamp je met personele problemen, ziekte, vacatures?

En wat doe je bij piekmomenten en daluren? Door de onvoorspelbaarheid van pieken en dalen wordt vaak een extra fulltime kracht ingezet met daarbij de fulltime loonkosten. Deze kostbare ‘oplossing’ kan ook vervangen worden door onze flexibele secretariële ondersteuning.

Wij hebben een team van telefonisten die alle inkomende oproepen beantwoordt, eventueel afspraken maakt en jou informeert via mail. Dit kan zowel tijdelijk als structureel, zodat jij je volledig kan richten op je vak en wellicht vaste personeelskosten verminderd. De zaak is altijd bereikbaar; jouw klanten zijn meer tevreden door de snellere afhandeling en jouw vaste kosten dalen aanzienlijk.

Onze diensten voor de MKB

Waar wacht je nog op?

Bel 088 844 0844, maak gelijk online een afspraak of mail info@voicetovoice.nl