Blije klanten
Aan het woordWat klanten vertellen
Doorgaans zijn onze klanten behoorlijk enthousiast over onze dienstverlening. Fijn voor ons, maar ook fijn voor jou om te lezen. Want dan hoor je het gelukkig ook van een ander.
Onze huidige vorm van dienstverlening liep af en we zochten een betrouwbare partij om de telefoon aan te nemen en het agendabeheer te verzorgen. Via goede referenties kwamen we bij Voice to Voice terecht. Zij verzorgen voor ons de telefonische dienstverlening, mailbox- en het agendabeheer. Onze praktijk wordt hierdoor ontzorgt, zodat wij meer tijd vrij kunnen maken voor de zorg van onze patiënten.
De aanleiding om Voice to Voice te benaderen was de ziekte van een assistente en wij wilden bereikbaar blijven voor onze patiënten. Door de samenwerking met Voice to Voice zijn wij nu altijd bereikbaar, ook als de assistente in gesprek is en er hoeft geen voicemail bericht meer te worden ingesproken. Het resultaat is dat de patiënten tevreden zijn dat de telefoon wordt aangenomen en wij altijd weten wie er heeft gebeld. We zijn daardoor veel minder tijd kwijt aan het afluisteren van de voicemail.
We staan vaak alleen of met z’n tweeën in de winkel. En we hebben regelmatig afspraken met klanten. Deze afspraken duren soms tot wel twee uur. We willen onze klanten ongestoord aandacht geven, dus tijdens deze afspraken kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo weten we precies waar het over gaat en kunnen we ons goed voorbereiden voordat we terugbellen.
Als webshop in comfortabele en mooie nachtmode van uitstekende kwaliteit, vinden wij het belangrijk dat onze klanten excellente service ervaren. Professioneel telefonisch contact om eerstelijnsvragen snel af te handelen hoort daarbij. De klantenservice optimaal bemannen is een uitdaging. Daarom hebben wij de klantenservice uitbesteed aan Voice to Voice, waardoor we dagelijks van 08.00 tot 20.00u en op zaterdag van 09.00 tot 17.00u optimaal bereikbaar zijn. Het is een prettig idee dat al onze klanten snel en correct te woord worden gestaan. En het scheelt ons veel tijd!
Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Bij de uitoefening van ons vak werken we met goed materieel en uitstekend gereedschap. Dan kan de binnendienst natuurlijk niet achterblijven. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agenda’s te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn voor onze klanten. En fijn voor ons, want het geeft veel rust.
Als makelaar ben ik vaker niet dan wel op kantoor. En als ik op kantoor ben, zit ik vaak met klanten aan tafel. Tijdens adviesgesprekken, bezichtigingen of als ik een taxatie opneem, wil ik niet afgeleid worden door binnenkomende telefoontjes. Maar ik wil wel dat mijn klanten snel te woord worden gestaan. Daarom neemt Voice to Voice alle inkomende gesprekken aan, beheren ze mijn agenda en volgen ze alle leads die via Funda binnenkomen onmiddellijk op. Dit levert mij een grote tijdsbesparing op, geeft rust en zorgt voor een professionele uitstraling van mijn makelaarskantoor.
Een aantal jaren geleden begon ik mijn webshop in bouw- en houtbeschermingsproducten. Een webshop moet te allen tijde goed bereikbaar zijn, maar dat lukt niet als je de enige werknemer in je bedrijf bent. Vandaar dat ik Voice to Voice heb ingeschakeld om de livechat te beheren. Ik had voor een chatrobot kunnen kiezen, maar ik vind het belangrijk dat eerstelijnsvragen correct worden beantwoord en complexere vragen meteen worden doorgezet. Dat leidt niet alleen tot meer tevreden klanten, maar ook tot meer conversies.
De telemarketingcampagnes van Voice to Voice zijn een groot succes. Het heeft ons een hele mooie omzetvermeerdering en veel nieuwe klanten opgeleverd. Om eerlijk te zijn: ik heb het smoordruk!
Nu Voice to Voice de telefoon aanneemt, zijn wij altijd bereikbaar. Ook als ons kantoor onbemand is. En Voice to Voice zorgt het hele jaar door voor afspraken met potentiële klanten. Hierdoor neemt de kans op een order steeds verder toe en genereren we meer omzet.
We zochten naar een slimme, effectieve manier om leads warm te maken en op te volgen om meer kansen te creëren voor ons bedrijf. We raakten in gesprek met Voice to Voice en merkten direct dat de telemarketeers op basis van ervaring met ons konden meedenken. De samenwerking met Voice to Voice zorgt ervoor dat onze naamsbekendheid is toegenomen, het vertrouwen van klanten in onze dienstverlening groeit, we meer offertes uitbrengen en als gevolg daarvan meer omzet genereren. De aanpak van Voice to Voice is bijzonder effectief en we krijgen echt waar voor ons geld.
Dit doen we ook
Meer weten?
Als je nog vragen hebt of nog meer wilt weten, dan kun je contact met ons opnemen. We beloven dat we de telefoon opnemen!