Telefoondienst
Bereikbaarheid bereikbaarVanaf nu altijd bereikbaar
Het liefst zou je altijd alle binnenkomende telefoontjes willen beantwoorden. Niet alleen omdat je dan alle potentiële en bestaande klanten te spreken krijgt, maar ook omdat voicemails afluisteren veel tijd kost en mensen niet altijd hun nummer achterlaten.
Maar als je in een belangrijk overleg zit, een dagje écht vrij wilt zijn of simpelweg even gefocust wilt werken, is een rinkelende telefoon het laatste waar je op zit te wachten. Helaas is een telefoniste in dienst nemen niet bepaald goedkoop.
Dankzij onze telefoondienst kies je voor het beste van twee werelden: het is een betaalbare en flexibele oplossing waardoor je altijd bereikbaar bent.
Proefperiode aangevraagd en dan?
Binnen 24 uur:
Binnen 24 uur nemen we contact met je op voor een briefing. We horen graag hoe we jouw klanten het best te woord kunnen staan.
Binnen 36 uur:
We vragen een speciaal telefoonnummer voor je aan. Dit nummer gebruik je om jouw vaste of mobiele telefoon naar door te schakelen.
Binnen 48 uur:
Binnen 2 werkdagen staan we je klanten vriendelijk en adequaat te woord. Vanaf nu ben je altijd optimaal telefonisch bereikbaar voor je bellers.
Happy?
Wil je na de proefperiode ook optimaal telefonisch bereikbaar zijn? Dan blijven we met alle plezier de telefoon beantwoorden en je klanten te woord staan.
Een eigen telefoniste voor jouw bedrijf?
Een bedrijf dat altijd bereikbaar is, straalt professionaliteit uit. En of er nu een bestaande of potentiële klant belt: je wilt dat iedereen altijd op een vriendelijke manier te woord gestaan wordt. Met onze telefoondienst zullen bellers niet doorhebben dat je een externe telefoondienst gebruikt: onze telefonistes communiceren in een stijl die past bij jouw bedrijf. Hoe we precies omgaan met de binnenkomende gesprekken, spreken we goed met elkaar af.
Wat we je in ieder geval beloven: je bent altijd bereikbaar en hoeft praktisch niet meer om te kijken naar je telefoon. Het is alsof je een eigen telefoniste in dienst hebt, maar dan flexibeler en betaalbaarder. We schakelen bij als het druk is en je betaalt niet te veel als het rustig is.
Elke beller krijgt antwoord
Betaalbaar en flexibel
Focus op je bedrijf
Onze werkwijze
De telefoondienst van Voice to Voice is een oplossing voor elk bedrijf of elke zzp’er die beter bereikbaar wil zijn. Het maakt niet uit hoe groot je onderneming is of in welke branche je opereert. Voor fysiotherapeuten, makelaars en advocaten hebben we een alvast een aanbod op maat gemaakt.
Wil je gebruikmaken van deze dienst, dan krijg je een uniek telefoonnummer om binnenkomende gesprekken naar door te schakelen. Zo weten wij voor welk bedrijf we de telefoon opnemen, zonder dat er iets aan jouw eigen telefoonnummer verandert.
Een belangrijke eerste stap van onze samenwerking is het vastleggen van de communicatiestijl. Dat doen we op basis van een vragenlijst, en natuurlijk stemmen we dat met jou af. We spreken dan ook af wat we precies voor je doen. We kunnen bijvoorbeeld ook je agenda beheren en bepaalde telefoontjes doorverbinden naar de juiste medewerker.
Je krijgt sowieso een e-mail met een beschrijving van het telefoontje dat we afgehandeld hebben, zodat je zelf kunt bepalen of en wanneer je terugbelt.
De belangrijkste kenmerken
- Professionele telefonistes met veel ervaring.
- 90% van de telefoontjes worden binnen 30 seconden beantwoord.
- In het Nederlands, Engels en Duits.
- Voor het geven van informatie, het opnemen van bestellingen of noteren van orders.
- Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00. Je kunt met onze telefoondienst zelfs 24/7 bereikbaar zijn.
- Zelf opnemen kan altijd.
Telefoondienst in het kort
Telefoondienst van Voice to Voice is beschikbaar vanaf € 45,00 per maand. Je betaalt dan € 3,00 per afgehandeld gesprek, inclusief een e-mail met een korte beschrijving ervan. We beginnen met een gratis proefperiode van 2 weken, waar we al binnen 2 werkdagen mee kunnen starten. Je contract is maandelijks opzegbaar.
We staan vaak alleen of met z’n tweeën in de winkel. En we hebben regelmatig afspraken met klanten. Deze afspraken duren soms tot wel twee uur. We willen onze klanten ongestoord aandacht geven, dus tijdens deze afspraken kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo weten we precies waar het over gaat en kunnen we ons goed voorbereiden voordat we terugbellen.
Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Bij de uitoefening van ons vak werken we met goed materieel en uitstekend gereedschap. Dan kan de binnendienst natuurlijk niet achterblijven. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agenda’s te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn voor onze klanten. En fijn voor ons, want het geeft veel rust.
Telefoondienst uitproberen?
Vraag dan een proefperiode aan. De eerste 2 weken zijn gratis, met een maximum van 20 gesprekken. Tevreden? Dan doen we je een aanbod op maat en zetten we onze samenwerking voort.
Dit doen we ook
Meer weten?
Als je nog vragen hebt of nog meer wilt weten, dan kun je contact met ons opnemen. We beloven dat we de telefoon opnemen!