Paramedische Telefoondienst
Je praktijk optimaal bereikbaar terwijl jij werkt en je agenda up-to-date via Intramed en JamesElke client direct geholpen
Betaalbaar en flexibel
Focus op je praktijk
De belangrijkste kenmerken op een rij
- Zeer ervaren telefonistes die Nederlands, Engels en Duits spreken.
- Wij werken op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur. Op zaterdag werken we van 9.00 tot 17.00 uur.
- We beantwoorden bijna alle telefoontjes binnen 30 seconden.
- We geven informatie en maken afspraken direct in jouw agenda.
- Gratis e-mail met alle relevante informatie.
- Abonnement per maand. Eerste 2 weken gratis, daarna maandelijks opzegbaar.
- Nu aanvragen, binnen 2 werkdagen beginnen!
Bereikbaar terwijl jij behandelt.
Als fysiotherapeut, manueel therapeut of andere paramedicus, kan je moeilijk de telefoon beantwoorden tijdens behandelingen, collegiaal overleg of tijdens na- of bijscholing. Dus je bent per definite vaak slecht bereikbaar. En heb je tijd voor een gesprek, dan alsnog te weinig tijd om je afspraken te maken en te verzetten.
Tijdens piekmoment en daluren kan dit een hele uitdaging zijn om zo te houden. Door de onvoorspelbaarheid van pieken en dalen wordt vaak een extra fulltime kracht ingezet met daarbij de fulltime loonkosten. Deze kostbare ‘oplossing’ kan ook vervangen worden door onze flexibele secretariële ondersteuning.
Wij hebben een team van telefonisten die alle inkomende oproepen beantwoordt, afspraken maakt en de agenda beheert. We werken met Intramed, James, EPD en Crossuite. Zowel tijdelijk als structureel, zodat iedereen binnen de praktijk zich volledig kan richten op hun patiënten zonder het risico van vaste personeelskosten. De praktijk is altijd bereikbaar; de patiënten zijn meer tevreden door de snellere afhandeling en de vaste kosten dalen aanzienlijk.
Proefperiode aangevraagd en dan?
Binnen 24 uur:
Binnen 24 uur nemen we contact met je op voor een briefing. We horen graag hoe we jouw cliënten het best te woord kunnen staan.
Binnen 36 uur:
We vragen een speciaal telefoonnummer voor je aan. Je schakelt jouw vaste of mobiele telefoon eenvoudig door naar dit nummer.
Binnen 48 uur:
Binnen 48 uur staan we je cliënten vriendelijk en adequaat te woord. Vanaf nu ben je altijd optimaal telefonisch bereikbaar voor patiënten en collega’s.
Happy?
Wil je na de proefperiode ook optimaal telefonisch bereikbaar zijn? Dan blijven we met alle plezier de telefoon beantwoorden en je cliënten te woord staan.
Altijd bereikbaar voor cliënten
Het beantwoorden van telefoontjes en het beheren van een agenda is waarschijnlijk niet waar je erg blij van wordt tijdens je behandelingen. Met onze telefoondienst kun je dat gedeelte van je werk uitbesteden. Je bent altijd bereikbaar en iedereen wordt op vriendelijke en professionele wijze verder geholpen, je loopt nooit meer een klant mis.
We beheren jouw agenda met Intramed, James, EPD en Crossuite, zodat jij je volledig kunt richten op het helpen van de mensen die je behandelt. Bellers hebben trouwens niet door dat je een externe telefoondienst gebruikt. En jij weet dat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over je bereikbaarheid: we schakelen bij als het moet en je hoeft niet te betalen voor overcapaciteit als het rustig is.
Werkwijze telefoondienst paramedische zorg
De telefoondienst fysiotherapie is niet alleen ideaal voor fysiotherapiepraktijken, maar ook voor andere paramedici die zich willen focussen op het uitoefenen van hun vak. Wij beantwoorden de telefoontjes en beheren je agenda op professionele wijze.
Als we gaan samenwerken, bepalen we op basis van een vragenlijst eerst de communicatiestijl. Je krijgt vervolgens een uniek telefoonnummer om de telefoontjes naar ons door te schakelen, zodat onze telefonistes zien voor welke praktijk ze de telefoon opnemen.
Na afloop van een gesprek mailen we je een samenvatting met alle relevante informatie, zodat je zelf kunt bepalen wat de logische vervolgstap is. Doen we ook je agendabeheer, dan verwerken we de uitkomst van het telefoontje direct in je agenda.
Tijdens behandelingen willen we onze cliënten ongestoord aandacht geven. Dus zodra we in de behandelkamer zijn, kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt, afspraken inplant of juist verplaatst. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo weten we precies wie heeft gebeld en waarom.
Paramedische Telefoondienst uitproberen?
De eerste 2 weken zijn gratis, met een maximum van 20 gesprekken. Vraag vandaag nog aan, dan gaan we binnen 2 werkdagen voor je aan de slag. Ben je tevreden, dan doen we je een aanbod op maat en blijven we voor je werken.
Dit doen we ook
Waar wacht je nog op?
Bel 088 844 0844, maak gelijk online een afspraak of mail info@voicetovoice.nl