Telefoonservice
Altijd bereikbaar en een hoge klanttevredenheidElke beller krijgt antwoord
Betaalbaar en flexibel
Focus op je bedrijf
Nooit meer een gemiste oproep?
Altijd bereikbaar zijn, dat lukt helaas niet. Soms kan je tijdens je werkzaamheden niet tegelijkertijd telefoneren, mis je berichten omdat je in bespreking zit of heb je de telefoon uit omdat je in alle rust wilt werken. Hierdoor loop je mogelijk klanten mis, maar een telefoniste of receptioniste in dienst nemen is erg duur. Zonde, zeker als je bedenkt dat er een betaalbare, professionele en flexibele oplossing is: telefoonservice van Voice to Voice. Wij staan je klanten te woord, zodat jij je op jouw werk kunt richten.
Geschikt voor iedereen
Onze telefoonservice is geschikt voor praktisch elke ondernemer en elk bedrijf, ongeacht de grootte of de branche. Denk hierbij aan advocatenkantoren, makelaars en paramedici. We beantwoorden alle telefoontjes. En als je wilt beheren we ook je agenda.
We sturen je gratis een e-mail na een gesprek, waarin we je laten wie er gebeld heeft en waarom. Je kunt dan zelf bepalen wanneer je terugbelt, zonder dat je tijd kwijt bent aan het afluisteren van je voicemail.
We staan je klanten te woord zoals je dat zelf zou doen
Zodra we gaan samenwerken, krijg je een uniek telefoonnummer om je telefoontjes naar door te schakelen, zodat wij weten voor welk bedrijf we opnemen. Er verandert tegelijkertijd niets aan je eigen telefoonnummer. Die bellers weten trouwens niet dat je een externe telefoonservice gebruikt, we staan je klanten te woord zoals je dat zelf zou doen.
Optimaal bereikbaar in 3 simpele stappen
Altijd telefonisch bereikbaar zijn, is makkelijker dan je denkt. Als jij aangeeft dat je optimaal bereikbaar wilt zijn,
dan regelen wij de rest. Binnen 48 uur staan we alle bellers te woord.
Stap 1
Binnen 1 werkdag nemen we telefonisch contact met je op. Vertel ons hoe we jouw klanten het best te woord kunnen staan.
Stap 2
We vragen een uniek telefoonnummer voor je aan, zodat je jouw vaste of mobiele telefoon naar ons kunt doorschakelen.
Stap 3
Binnen 48 uur staan we je klanten vriendelijk en professioneel te woord. Zo ben je altijd optimaal telefonisch bereikbaar.
Klaar voor optimale bereikbaarheid?
De feiten op een rij:
- Op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur bereikbaar. Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Het is zelfs mogelijk om onze telefoonservice 24/7 in te schakelen.
- Ervaren en vriendelijke telefonistes.
- Telefoonservice in het Nederlands, Engels en Duits.
- We beantwoorden 90% van de telefoontjes binnen 30 seconden.
- We verstrekken informatie, nemen bestellingen op en noteren orders.
- Je kunt altijd zelf opnemen en alleen de overloop naar ons door te sturen.
Omdat wij veel onderweg zijn, lukt het ons niet om iedereen die belt te woord te staan. Vandaar dat we Voice to Voice hebben gevraagd om voor ons de telefoon aan te nemen, binnenkomende e-mails af te handelen en onze agendaās te beheren. Daarmee is onze klantenservice uitstekend op orde. Fijn, want het geeft veel rust.
Branchegerichte telefoondiensten
We willen onze klanten ongestoord aandacht geven, dus tijdens afspraken kunnen we geen telefoontjes beantwoorden. Het geeft heel veel rust dat Voice to Voice de telefoon aanneemt. We krijgen na ieder telefoongesprek een mailtje met een korte samenvatting. Heel handig, want zo kunnen we ons goed voorbereiden voordat we terugbellen.
Telefoonservice uitproberen?
Je mag onze telefoonservice een maand lang proberen. De eerste twee weken met een maximum van 20 gesprekken zijn gratis. Tevreden over onze telefoonservice? Dan zetten we onze samenwerking voort.
Dit doen we ook
Meer weten?
Als je nog vragen hebt of nog meer wilt weten, dan kun je contact met ons opnemen. We beloven dat we de telefoon opnemen!