29 november 2023 3 veelgemaakte fouten bij de klantenservice en hoe je ze voorkomt Fouten maken we allemaal, maar wegen bij de klantenservice zwaarder. Ontdek hier de 3 veelgemaakte fouten bij de klantenservice en hoe je ze voorkomt.
2 juni 2023 Klantgericht omgaan met boze klanten Omgaan met boze klanten? Dat is een flinke uitdaging. Hoe zorg je ervoor dat een boze klant kalmeert en tevreden de telefoon ophangt? Lees deze tips!
26 februari 2023 Hoe verbeter je de klantenservice van je bedrijf? 5 tips Een goede klantenservice is ontzettend belangrijk. Maar hoe verbeter je de klantenservice van je bedrijf? In dit blog geven we je 5 tips.
29 september 2021 5 redenen om je klantenservice uit te besteden Een goede klantenservice is onmisbaar, maar niet altijd makkelijk te organiseren. Besteed je klantenservice daarom uit. We geven je er 5 goede redenen voor.
15 oktober 2020 Hoe los je als klantenservicemedewerker problemen op Als klantenservicemedewerker kun je het verschil maken door een probleem op de juiste manier op te lossen. Hoe? Door dit handige stappenplan te gebruiken!